رایگان فروشگاه اپیک گیمز فروشگاه Epic Games
محمد صادق شجاعی

بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در هفته آینده اعلام شدند

محمد صادق شجاعی 7 فروردین 1401 بدون دیدگاه
571 بازدید

یکی از ویژگی‌ها مهم فروشگاه Epic Games ارائه آثار رایگان به صورت دوره‌ای و هفتگی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز که هفته آینده بدون هیچ هزینه‌ای قابل دریافت خواهند بود، مشخص شده‌اند.

اولین اثری که هفته آینده می‌توانید به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید، بازی City of Brass است. استودیو Uppercut Games برای ساخت این اثر Dungeon Crawl و اول‌شخص از داستان هزار و یک شب الهام گرفته است. استودیو آپرکات گیمز توسط تعدادی از بازی‌سازان باسابقه و با‌تجربه از جمله سازندگان سری BioShock تاسیس شده است.

بازی Total War: Warhammer دومین اثری است که کاربران فروشگاه Epic Games می‌توانند در هفته آینده دریافت و تجربه کنند. این اثر توسط استودیو Creative Assembly ساخته شده و شرکت Sega آن را در سال 2016 منتشر کرده است. بازی توتال وار: وارهمر یک اثر استراتژی است که در قالب آن می‌توانید در کنار انسان‌ها، جناح‌های خیالی از جمله خون‌آشام‌ها و دووارف‌ها را انتخاب کرده و با استفاده از ویژگی‌های خاص آن‌ها وارد نبرد شوید. بازی Total War: Warhammer عملکرد خوبی در جلب نظر مخاطبین و منتقدین داشته است. به همین دلیل استودیو کریتیو اسمبلی دو دنباله برای آن منتشر کرده است.

علاقه‌مندان بازی‌های City of Brass و Total War: Warhammer می‌توانند از تاریخ 31 مارس تا 7 آوریل (11 تا 18 فروردین) با مراجعه به فروشگاه Epic Games این آثار را به صورت رایگان دریافت کنند. این دو اثر جایگزین بازی Demon’s Tilt که تا هفته پنج‌شنبه آینده قابل دریافت است، خواهند شد. پس از این تاریخ بازی مذکور با قیمت 15.49 یورو به فروش می‌رسد. بازی Demon’s Tilt یک تجربه پین‌بال است که از المان‌های سبک‌های Hack ‘n’ Slash و Shoot ’em Up بهره می‌برد.

در کنار ارائه بازی‌های رایگان، فروشگاه اپیک گیمز تخفیف‌های بهاره خود موسوم به Spring Sale را آغاز کرده است. به این واسطه بیش از 560 بازی مختلف تا سقف 75 درصد شامل تخفیف شده‌اند. فروشگاه Epic Games سال گذشته 89 بازی با ارزش 2120 دلار را به رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. برای مقایسه می‌توان به سال 2020 اشاره کرد که در طول آن تعداد 103 بازی به صورت رایگان ارائه شد.

رایگان فروشگاه اپیک گیمز فروشگاه Epic Games

فروشگاه اپیک گیمز بیش از 80 بازی را به رایگان ارائه کرده است

بر اساس اعلام اپیک گیمز، کاربران این فروشگاه در سال گذشته بیش از 765 میلیون بازی را به حساب کاربری خود اضافه کرده‌اند. از بین این آثار، تعداد 76 بازی پس از ارائه رایگان در فروشگاه Epic Games، رکورد بازیکنان هم‌زمان خود را شکسته‌اند. تعداد بازیکنان آن‌ها به طور میانگین 13 برابر بیشتر از رکورد قبلی بوده است. شرکت Epic Games اعلام کرده که در سال 2021 تعداد کاربران فروشگاه اپیک گیمز به 194 میلیون نفر رسیده است. این تعداد در سال 2020 برابر 160 میلیون نفره بوده است.

شرکت CD Projekt اخیرا اعلام کرده که یک قرارداد همکاری 15 ساله با شرکت اپیک گیمز امضا کرده است. علاوه بر این شرکت مذکور اقدام به معرفی بازی بعدی سری The Witcher که در قالب آن «حماسه جدیدی» آغاز خواهد شد، کرده است. بازی The Witcher 4 با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. پیش از این برای ساخت بازی‌های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 از موتور REDengine بهره‌گیری شده است.

در بیانیه شرکت سی دی پراجکت آمده است: «خوشحالیم که اعلام کنیم بازی بعدی سری ویچر در حال ساخت است و به این واسطه حماسه جدید آغاز خواهد شد. این مقطع زمانی برای ما بسیار هیجان‌انگیز است؛ زیرا REDengine را کنار گذاشته و به سراغ Unreal Engine 5 می‌رویم. همچنین یک همکاری استراتژیک چندساله را با شرکت اپیک گیمز آغاز می‌کنیم. این همکاری نه‌تنها لایسنس آنریل انجین 5، بلکه توسعه فنی آن و نسخه‌های احتمالی بعدی موتور Unreal Engine را پوشش می‌دهد. ما همکاری نزدیکی با شرکت Epic Games خواهیم داشت. هدف اصلی ما کمک به این شرکت برای ایجاد تغییرات لازم در موتور انریل انجین برای استفاده در آثار Open-World است».

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در هفته آینده چیست؟ آیا این آثار توانسته‌اند توجه شما را به خود جلب کنند؟ تا‌کنون کدام‌یک از آثار رایگان فروشگاه Epic Games را دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.