دانلود بازی Gears of War 2 برای XBOX 360
دانلود بازی Gears of War 2 برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Gears of War 2 برای XBOX 360

پارسی گیم 11 مرداد 1398 7 دیدگاه
11,158 بازدید

دانلود بازی Gears of War 2 برای ایکس باکس 360

دو سال پس از عرضه Gears of War مایکروسافت با نسخه دوم بازی به جمع بازیکنان برگشت و البته آن‌همه چه نسخه‌ای! داستان ما را در ادامه نسخه اول قرار می‌دهد و این بار دنیای سیرا به شکلی دیگر در معرض نابودی است. روی این سیاره تنها چندین شهر کوچک باقی‌مانده است. بعد از ترکاندن آن بمب عظیم در زیرزمین، حالا امواج انفجار باعث ایجاد بیماری واگیردار شده‌اند و علاوه بر آن‌ها با گم‌شدن دو شهر بزرگ، گروه GOG معروف شروع به کار می‌کنند و این بار بازی Gears of War 2 را به وجود آورده‌اند که یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین نسخه‌های بازی است و برعکس کلیشه همیشگی که می‌گویند نسخه دوم ضعیف‌ترین است، این نسخه دوم است که از همه خفن تر است.

تیم دلتا متوجه می‌شود که دشمن با نقشه‌ای جدید به دنبال نابودی تمام شهرهای انسانی است و برای این کار نیز یک کرم بی‌ریخت و حال به هم زن بزرگ تولید کرده است که یک‌یک شهرها را می‌بلعد و یک لیوان آب نیز روی آن نوش جان می‌کند. تیم دلتا البته خوشحال و خندان در تعطیلات به سر می‌برند که فرمانده دستور پوشیدن لباس رزم را می‌دهد و باید به همراه گروه حرفه‌ای خود وارد عمل شوید و یک پادگان از دشمنان جدید را به خاک و خون بکشانید. انتقام موضوع مهمی در Gears of War 2 است و همه‌چیز پیرامون این واژه خونین شکل‌گرفته است. لوکاست های بی‌همه‌چیز نفس از انسان‌ها بریده‌اند و چه انگیزه‌ای بهتر از اینکه برای همیشه این قاتلان بی‌رحم را از روی زمین پاک کرد و به جهنم فرستاد.

مبنای اصلی گیم پلی روی همان کاور گرفتن استوار است و باید به‌خوبی از پشت سنگرها به دشمن شلیک کنید و فرصتی برای رامبو بازی و کشتن صداها نفر توسط یک خشاب نیست. سرعت عمل مانند همیشه بسیار مهم است و باید سوار بر سیر روبه‌جلو بازی به‌پیش رفت و دشمنان را یک‌به‌یک شکار کرد. یک سری سلاح‌های جدید نیز نسبت به نسخه اول اضافه‌شده‌اند و می‌توانید دشمن را با شعله افکن جزغاله کنید. بخش Co-Op بازی هیجان‌انگیزتر شده است و می‌توانید صفحه را از میان دوتکه کنید و با دوست خود به رقابت بپردازید. بخش آنلاین Gears of War تجربه‌ای فوق‌العاده است و مودهای مختلف آن ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم خواهد کرد.

Gears of War 2 آغاز شکل‌گیری یک فرانچایز حماسی و شاهکار است و هنوز هم بسیاری از المان‌های به‌کاررفته در آن، نسخه‌های دیگر بازی را جان بخشیده است. موجودات فضایی بار دیگر آشوب به پا کرده‌اند و می‌خواهند بشریت را به خاکستر تبدیل کنند، این وظیفه شما و دوستانتان است که جلوی این حادثه مهیب بایستید و انتقام سختی از این کله خراب‌ها بگیرید.

در ادامه برای دانلود بازی Gears of War 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gears of War 2 is a military science fiction third-person shooter video game developed by Epic Games and published by Microsoft Game Studios for the Xbox 360. It is the second installment of the Gears of War series, with lead design by Cliff Bleszinski. The game was released in North America, Europe and Australia on November 7, 2008 and was released in Japan on July 30, 2009. The game expands technically on the previous game by using a modified Unreal Engine 3 engine. The development team brought in comic book writer Joshua Ortega to help write the plot for the game.

In Gears of War 2, the COG continues its fight against the Locust horde, who are attempting to sink all of the cities on the planet Sera. Sergeant Marcus Fenix leads Delta Squad into the depths of the planet to try to stop the Locust during the assault upon Locust territory. The player controls Fenix in the main mission campaign, with the ability to play cooperatively with a second player controlling Fenix’s best friend and fellow Squad member Dominic “Dom” Santiago. The game includes several existing and new multiplayer modes including five-on-five battles between human and Locust forces, and a “Horde” mode that challenges up to five players against waves of Locust forces with ever-increasing strength. New weapons and gameplay mechanics such as “chainsaw duels” and the ability to use downed foes as “meatshields” were added to the game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    امیرمهدی

    مهمان

    سلام با شبیه ساز ایکس باکس ۳۶۰ روی کامپیوتر میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرمهدی

      دبیر محتوا

      سلام
      شبیه ساز ها قابلیت اجرای مناسبی ندارند و مشکلات زیادی دارند.

  • Avatar

    دنی

    مهمان

    بازی اون اولاش گیر میکنه و ادامه نمیده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سید

    مهمان

    سلام بعد از اینکه فایلهای اکسترکت شده رو رو فلش ریختم و فلش رو به کنسول وصل کردم چطوری باید بازی رو بیارم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Seyed

    مهمان

    سلام این بازی روی ایکس باکسی که جیتگ نشده با فلش میاره؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      نه فکر کنم دوست عزیز در پاسخ به Seyed

      مهمان

      باید هارد ایکس باکس دربیارین بعد باکامپیویتر بریزید توش

  • Avatar

    mehdi

    مهمان

    ممنون میشم لینک آموزش انتقال بازی به هارد ایکس باکس 360 رو محبت کنید .. ممنون دوست عزیز

    پاسخ دهید