Fortnite
مبین نعمت‌اللهی

چگونه در بازی Fortnite سریعتر Level Up شویم

مبین نعمت‌اللهی 20 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
576 بازدید

چرخه‌ی Level Up شدن بخش همیشگی از گیم‌پلی بازی Fortnite بوده، اما راهی برای تسریع آن وجود دارد؟ اگر تمایل دارید که جدیدترین Battle Passها را کامل و از باز کردن جوایز داخل بازی برخوردار شوید، می‌بایست روند Level Up شدن را تسریع ببخشید. هیچ راه دور زدنی در بازی وجود وجود ندارد اما روش‌هایی هستند که می‌توانند کمک بسزایی در به حداکثر رساندن امتیازات بازی و یا همان XP در سریعترین زمان از خود ایفا کنند.
آموزش بازی Fortnite

چالش‌های روزانه را تکمیل کنید

هر روز به شما چالش جدیدی پیشنهاد می‌شود که حداکثر 3 چالش در روز را می‌توانید تجربه کنید. این چالش‌ها می‌توانند دربرگیرنده‌ی جست‌و‌جو برای گنجه‌ها در مکانی مشخص باشند که با هر بار تکمیل کردن آن‌ها، مقدار قابل‌توجه‌ای XP بدست خواهید آورد. حتی اگر هیچ‌کدام از چالش‌ها را تکمیل نکردید، مطمئن شوید که در حساب‌کاربری خود وارد شده‌ تا چالش‌هایی که با آن‌ها سر و کار داشته‌اید را جمع‌آوری و بررسی کنید. بازی Fortnite هم‌اکنون بر روی سیستم‌عامل‌های iOS, Android و کنسول Nintendo Switch در دسترس می‌باشد، پس هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست که در محل کار و یا در زمان وقت‌گذارندان با دوستان از کامل کردن چالش‌های روزانه و یا جمع‌آوری و شناسایی آن‌ها عقب مانده‌اید.
بازی Fortnite

چالش‌ها را انجام داده و همراه با Battle Pass جایزه بگیرید

برخلاف فصل قبلی که مجبور به خرید Battle Pass برای تکمیل ماموریت‌ها و چالش‌های هفتگی بودید، دیگر نیازی به ول‌خرجی کردن در بازی نیست! هر هفته ماموریت‌‌هایی وجود دارند که به‌ازای تکمیل هر کدام از آن‌ها امتیازی بالغ بر XP 52,000 بدست خواهید آورد. به عبارتی دیگر 572,000 XP در هر هفته، چیزی که شما را بدون کوچک‌ترین تامل‌ به سوی Battle Pass سوق‌ خواهد داد.
با دوستان و بچه‌محل‌هایتان بازی کنید و از Party Assist برای تکمیل هر چه سریعتر چالش‌ها استفاده کنید
اگر با چالش به‌خصوصی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، از دوستان کمک بگیرید. ساختار Party Assist بدین معناست که می‌توانید هم‌تیمی‌هایتان را برای تکمیل چالشی به‌خصوص فرا بخوانید. زمانی که چالش را به کمک‌ همدیگر به اتمام رساندید، تمامی بازی‌کنندگان در غنیمت‌های حاصل از جمله Supply Drop دخیل خواهند بود.
بازی Fortnite

مدال‌های بازی را بدست آورید تا امتیازات بازی افزایش یابد

مدال‌ها دستاورد‌های گیم‌پلی بازی هستند که بازیکنان می‌توانند در حین اجرا بازی بدست آورند، قابلیتی مشابه به Ribbonها در بخش چندنفره سری‌بازی‌های Gears of War که در ابتدای فصل دوم بازی معرفی شد. بسیاری از وظایف وجود دارند که با به انجام رساندن آن‌ها می‌توانید کلکسیون افتخارات خود را گسترده و گسترده‌تر کنید، از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بیشتر زنده ماندن در بازی و پیدا کردن گنجه‌ها اشاره داشت. به طوری که می‌توانید با به اتمام رساندن چالش‌های روزانه و هفتگی امتیازات بازی و یا دستاوردهایتان را چندین برابر کنید.
منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.