Apex Legends
یحیی رحیمی

Apex Legends رکورد Fortnite در شبکه استریم Twitch را پشت سر گذاشت

یحیی رحیمی 20 اسفند 1397 بدون دیدگاه
795 بازدید

Apex Legends از زمان انتشار خود تا به حال کولاک به پا کرده است و این بازی هر روز تیتر اخبار را به خود اختصاص داده است و همین هفته پیش بود که تعداد بازیکنانش به 50 میلیون نفر رسید و این رقم هنوز در حال بالا رفتن است. به تازگی این بازی موفق به کسب رکورد جدیدی شده است و به نظر می رسد که کم کم در حال راندن بازی Fortnite است.

بعد از 11 ماه در دست گرفتن مقام اول وب سایت Twitch توسط بازی Fortnite، این Apex Legends بود که موفق به پایان دادن به رکورد این بازی شد و حالا این Apex Legends است که تعداد بیشترین بیننده را در ماه فوریه کسب کرده است و به نظر می رسد که همه چیز برای EA خوب پیش می رود.

اخیرا گزارش شده است که بیشترین تعداد مشاهده کنندگان استریم های Apex Legends حدود 670 هزار نفر بوده است که به نظر بالاتر از 615 هزار نفر بیننده Fortnite است و جالب است که این بازی Battle Royale و کارتونی به مقام سوم نزول پیدا کرده است. البته این رقم تنها برای ماه فوریه بوده است و در حال حاضر این Fortnite است که با 269 هزار نفر از Apex Legends پیشی گرفته است و باید دید که این ماه آمار و ارقام به چه صورتی خواهند بود.

این اولین دفعه نیست که Apex Legends موفق به پیشی گرفتن از Fortnite شده است و اولین روزهای انتشار بازی نیز شاهد 11 میلیون ساعت مشاهده ویدیوهای Apex Legends روی Twitch بودیم. همچنین استدیو Respawn نیز هیچ گاه اطلاعاتی در مورد تعداد بازیکنان آنلاین و در لحظه منتشر نکرده است و تنها می دانیم که 50 میلیون نفر به بازی هجوم آورده اند.

توسعه دهندگان بازی نیز سنگ تمام گذاشته اند و هر لحظه در حال تلاش برای بهبود این بازی هستند و همین دیروز بود که اعلام شد بیش از 355 هزار نفر از متقلبان و هکرها نیز بن شده اند. همچنین Battle Pass نیز روز دوازهم مارس منتشر خواهد شد و قرار است که یک شخصیت جدید نیز اضافه شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.