چگونه در بازی Fortnite تبدیل به بازیکن بهتری شویم
کیوان آمیرزاده

چگونه در بازی Fortnite تبدیل به بازیکن بهتری شویم ؟ قسمت دوم

کیوان آمیرزاده 17 مهر 1399 1 دیدگاه
1,124 بازدید

در قسمت قبلی این سری مقاله، 10 راهنمایی مفید برای نزدیک‌تر شدن به پیروزی‌های متوالی در بازی Fortnite را به شما ارائه دادیم. در قسمت دوم، 10 راهنمایی دیگر را به شما ارائه می‌دهیم که برخی از آن‌ها می‌توانند به بازیکنانی که مدت زیادی هم مشغول تجربه بازی بوده‌اند، کمک زیادی کند. با کمک گرفتن از این 20 راهنمایی، در مدت بسیار کوتاهی می‌توانید تبدیل به بازیکنی خطرناک در بازی فورتنایت شوید و پیروزی‌های بیشتری را کسب کنید.

خود را برای مبارزات پایانی هر بازی آماده کنید

زمانی که کمتر از 10 بازیکن در بازی زنده مانده‌اند، شما به اواخر مسابقه نزدیک شده‌اید و باید خود را آماده مبارزات چالش‌برانگیزی کنید. در این بخش از بازی، اکثر بازیکنان در سنگری پناه گرفته‌اند و در تلاش هستند تا بازیکنان دیگر مکان سنگر و موقعیت فعلی خود را با انجام یک اشتباه مشخص کنند. پس سعی کنید با حرکت‌های اضافی و یا ایجاد سروصدا، موقعیت خود را به دیگر بازیکنان لو ندهید چراکه این کار احتمال زنده ماندن شما را بسیار کاهش می‌دهد. سعی کنید با دقت به محیط‌های اطرافتان نگاه کنید و مکان‌هایی که احتمال می‌دهید بازیکنی در آن سنگر گرفته باشد را، زیر نظر بگیرید.

آموزش بازی Fortnite

داشتن آیتم Small Shield Potion نیز می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر شما آسیب سنگینی از جانب دشمنی که هنوز او را ندیده‌اید بخورید، سریع می‌توانید با استفاده از این آیتم بخش زیادی از شیلد خود را بازیابی کنید. اگر هم بازیکنی را مشاهده کردید که برای خود با چوب سنگر ساخته است، سعی کنید تا پایه‌های سازه او را نابود کنید. با انجام این کار، یا سازه او کامل نابود می‌شود که او را در معرض دید شما و دیگر بازیکنان قرار می‌دهد، یا او قبل از نابود شدن سازه‌اش سعی در فرار کردن می‌کند که تبدیل به هدفی راحت برای کشتن می‌شود.

حواستان باشد که صدای ماشین‌ها بسیار بلند است

نحوه استفاده از ماشین‌ها در فصل دوم Fortnite به صورت کلی تغییر کرده است. بازیکنان می‌توانند سوار هر ماشینی که در محیط بازی وجود دارد شوند تا بتوانند با سرعت بالایی، مسافت‌های زیادی را طی کنند. با اینکه ماشین‌ها سرعت حرکت شما را زیاد می‌کنند اما دقت داشته باشید که صدای آن‌ها هنگام حرکت کردن فوق‌العاده زیاد است؛ حتی بازیکنانی که خیلی هم نزدیک شما نیستند می‌توانند صدای ماشیننتان را بشنوند و به‌راحتی موقعیت دقیق شما را مشخص کنند.

آموزش بازی Fortnite

هلی‌کوپترها بیشترین سرعت حرکت در بین وسایل نقلیه بازی را دارند اما هیچ اسلحه‌ای روی آن‌ها قرار ندارد و هدفی بسیار راحت برای تیراندازی دیگر بازیکنان به‌حساب می‌آید. پس سعی کنید مواقعی از وسایل نقلیه استفاده کنید که مطمئن هستید استفاده نکردن از آن‌ها می‌تواند باعث مرگتان شود؛ به عنوان مثال فرار کردن از طوفان چهارم به بعد بازی با پای پیاده بسیار زمان است به همین دلیل وسایل نقلیه در این شرایط بسیار کاربردی هستند. مشکل دیگر وسایل نقلیه در بازی، آن است که شما را بدون حفاظت خاصی قرار می‌دهند و بازیکنان حریف به راحتی می‌توانند آسیب‌های سنگینی به شما وارد کنند.

تا می‌توانید نشسته حرکت کنید

اگر در منطقه‌ای اسم دار هستید، به احتمال زیاد بازیکنان دیگر هم در آن منطقه حضور دارند، پس بهتر است به صورت مخفیانه کارهای خود را در این مکان‌ها انجام دهید. هنگامی که نشسته حرکت کنید، صدای بسیار کمی تولید می‌کنید و احتمال لو رفتن موقعیت شما از طریق صدا، به شدت کاهش پیدا می‌کند. اگر کسی در بازی Fortnite در حال دویدن باشد و یا با تبر خود در حال نابود کردن درختان باشد، صدای بسیار زیادی ایجاد می‌کند و به بازیکنان اطرافش زمان بیشتری می‌دهد تا خود را آماده مبارزه با او کنند.

چگونه Fortnite بازی کنیم

سعی کنید با هدفون بازی کنید

حتماً تا به اینجای مقاله متوجه شده‌اید که شنیدن صدای دشمنان تا چه اندازه در بازی Fortnite اهمیت دارد. شما با قرار دادن هدفون، صداهای محیط را با وضوح بیشتری می‌شنوید و می‌توانید موقعیت دشمنان را از مسافت‌های بسیار طولانی‌تری مشخص کنید. اگر با هدفون بازی کنید، جهت صدای پا و تیراندازی‌ها بسیار واضح‌تر است که می‌تواند برتری بسیار زیادی را به شما برای مبارزه با بازیکن حریف دهد. هنگامی‌که برتری صدایی داشته باشید، می‌توانید بازیکنان حریف را قبل از آنکه متوجه حضورتان شوند، به‌راحتی بکشید.

حواستان به تله دشمنان باشد

علاوه بر وجود داشتن آیتم‌های تله که می‌توانند آسیب زیادی را به شما وارد کنند، تله‌های دیگری نیز توسط برخی بازیکنان در بازی قرار داده می‌شود. برخی مواقع شما تجهیزات مختلفی را به‌جای آنکه در صندوق یا درون ساختمان‌ها ببینید، بر روی زمین‌های غیرمعمول مشاهده می‌کنید. این به معنی آن است که بازیکنی در آن نقطه کشته‌شده است و این‌ها تجهیزات افتاده شده اوست. شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد آن باشد که این تجهیزات را بردارید و خود را قوی‌تر کنید اما توجه داشته باشید شخصی که این بازیکن را کشته است، ممکن است هنوز همان اطراف باشد. این اشخاص معمولاً آماده کشتن بازیکنان دیگری هستند که به سمت این تجهیزات می‌روند.

پس سعی کنید در صورت دیدن تجهیزات قدرتمند در مکان‌های غیرمعمول، عجولانه به سمت آن نروید و ابتدا محیط اطراف خود را با دقت زیادی بررسی کنید. اگر مطمئن شدید که بازیکن دیگری این تجهیزات را به عنوان تله در آنجا رها نکرده است، آن موقع می‌توانید تجهیزات دلخواه خود را بردارید. اگر هم مطمئن نیستید که این تجهیزات تله بازیکن دیگری است یا نه یا آن را رها کنید و یا با ساخت‌وساز و سنگر ساختن به سمت تجهیزات افتاده شده بروید.

آیتم‌های روی زمین را فراموش نکنید

برخی آیتم‌های بازی می‌توانند سلامتی و شیلد کمی را به شما اضافه کنند. برای مثال سیب‌هایی که روی زمین قرار دارند، پنج واحد به میزان سلامتی شما اضافه می‌کنند و قارچ‌های آبی روی زمین، پنج واحد به شیلد شما اضافه می‌کنند. اگر نتوانسته‌اید آیتم شیلد پیدا کنید و یا پس از یک مبارزه به شدت صدمه دیده‌اید، حواستان را برای پیدا کردن این آیتم‌ها بیشتر جمع کنید. سیب‌ها و قارچ‌ها معمولاً در زیر درختان و در مناطق جنگلی قابل پیدا کردن هستند. البته دقت کنید که این دو آیتم را باید بلافاصله استفاده کنید و توانایی قرار دادن آن‌ها را در کوله‌پشتی خود ندارید.

آیتم های بازی فورتنایت

منبع دیگر اضافه کردن جان و شیلد، ماهیگیری است! شما در رودخانه‌های بازی، می‌توانید ماهی‌های مختلفی پیدا و با استفاده از قلاب ماهیگیری، آن‌ها را صید کنید! ماهی‌ها نیز منبع خوبی برای افزایش میزان سلامتی و شیلد شما و هم‌ تیمی‌هایتان به حساب می‌آیند و قابل ذخیره‌سازی در کوله‌پشتی شما هستند. استفاده از آن‌ها نیز زمان بسیار کمی می‌برد اما کاربرد زیادی برای بازیابی سلامتی یا شیلد در مبارزات بازی ندارند.

در تنظیمات بازی گزینه Builder Pro را فعال کنید

همان‌طور که می‌دانید، ساخت‌وساز بخش بسیار مهمی از بازی Fortnite به‌حساب می‌آید. شما با تغییر نحوه ساخت‌وساز بازی در بخش تنظیمات، می‌توانید گزینه Builder Pro را فعال کنید. با داشتن این قابلیت، شما می‌توانید با سرعت بسیار بیشتری به ساخت‌وساز بپردازید که برتری بیشتری را به شما در برابر اشخاصی که سرعت ساخت‌وساز کمی دارند می‌دهد. برای افزایش بیشتر سرعت بازی کردن خود، می‌توانید گزینه‌های Tap to Search / Interact، Turbo Building و Auto Material Change را نیز در بخش تنظیمات بازی فعال‌ کنید. شاید بهتر باشد زمان بیشتری را در تنظیمات سپری کنید چراکه برخی از گزینه‌ها، می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما برای افزایش سرعت کارهایتان دهد.

ساخت‌وساز می‌تواند بهترین اسلحه شما در بازی باشد

در این مقاله دفعات زیادی به اهمیت بالای ساخت‌وساز اشاره کردیم اما شاید توضیح دادن کامل آن در یک بخش برای نشان دادن اهمیت بسیار بالای آن بهتر باشد. اگر شما در برابر بازیکنی قرار گرفته باشید که ساخت‌وساز کرده است و خودتان پشت سنگ یا درختی سنگر گرفته باشید، تنها راهی که می‌توانید به حریف خود آسیب برسانید، حرکت کردن از کنار سنگر خود است. در این صورت حتی اگر شما بتوانید چند تیر به بازیکن حریف بزنید، مطمئن باشید به دلیل برتری او در میدان دیدش، شما هم چندین تیر از او خواهید خورد. پس بهتر است از ساخت‌وساز به عنوان بهترین سلاح خود استفاده کنید.

شما با ساخت‌وساز، می‌توانید میدان دید خود را به صورت دلخواه تغییر دهید و با بالاتر بودن از حریف خود، برتری قابل‌توجهی، نسبت به او داشته باشید. حتی اگر حس کردید که بدون ساخت‌وساز هم می‌توانید تیرهای زیادی به سمت حریفتان بزنید، ریسک نکنید. یک سنگر با زاویه دلخواه خود بسازید و از گوشه و اطراف آن چندین تیر را به حریف خود بزنید. چون موقعیت خود را با آن چندین تیر لو داده‌اید، سعی کنید تا دوباره چندین سنگر جدید با ساخت‌وساز مختلف ایجاد کنید تا حریف شما در پیدا کردن موقعیت دقیقتان گیج شود. مبارزه‌ای که بیشتر طول بکشد اما شما را با سلامتی کامل نگه دارد بهتر از مبارزه سریعی است که شما پس از پیروز شدن در آن 90 واحد از سلامتی خود را از دست داده‌اید.

تجهیزات کوله‌پشتی خود را مرتب کنید

هنگامی‌که سلاح‌ها و آیتم‌های موردنیازتان در بازی را پیدا کردید، بهتر است آن‌ها را به ترتیب خاص در کوله‌پشتی خود قرار دهید. اگر تمام سلاح‌های خود را در کنار هم قرار دهید، می‌توانید به راحتی از روی Assault Rifle سلاح خود را به شاتگان تغییر دهید. حال فرض کنید که چندین آیتم مثل شیلد یا بانداژهای مختلف بین شاتگان و Assault Rifle شما باشد؛ آنگاه زمان بسیار بیشتری را در حین مبارزات باید صرف کنید تا شاتگان خود را انتخاب کنید که این حالت می‌تواند باعث مرگ شما شود. اگر بتوانید در طول مبارزات به سرعت سلاح‌هایتان را عوض کنید، احتمال پیروزی شما در یک مبارزه بالاتر می‌رود. روشی ساده اما بسیار کاربردی که می‌تواند سرنوشت یک مبارزه را تغییر دهد!

بازی Fortnite

محتاطانه از زیپ‌لاین استفاده کنید

تقریباً بین هر دو کوهی در Fornite، شما می‌توانید یک دستگاه زیپ‌لاین پیدا کنید. این دستگاه‌ها کمک زیادی برای بالا رفتن و یا پایین آمدن از یک کوه به شما می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا بدون آسیب خوردن به دلیل پرش و یا استفاده از چوب‌هایتان، بین کوه‌ها حرکت کنید؛ اما این دستگاه‌ها مشکل بسیار بزرگی دارند و آن خطر فوق‌العاده زیاد هنگام استفاده از آن‌هاست. شما هنگام استفاده از این دستگاه، هیچ‌گونه محافظی ندارید و برعکس وسایل نقلیه، با سرعت کمی حرکت می‌کنید. با اینکه این مسئله به شما اجازه می‌دهد که هنگام استفاده از زیپ‌لاین بتوانید تیراندازی کنید اما هنگامی که بازیکنی در حال تیر زدن به شما باشد، وضعیت متفاوتی خواهید داشت.

فرض کنید بازیکنی با انجام یک ساخت‌وساز، برای خود سنگر گرفته است و هوشمندانه به شما که در حال استفاده از زیپ‌لاین هستید تیراندازی می‌کند، در این صورت آسیبی که شما خواهید دید بسیار بیشتر از آسیبی است که به حریف وارد می‌کنید. پس بهتر است زمانی از این دستگاه‌ها استفاده کنید که مطمئن هستید بازیکنان حریف در اطرافتان قرار ندارند چون احتمال کشته شدن بسیار سریع شما هنگام استفاده از این دستگاه‌ها وجود دارد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    parham

    مهمان

    سلام یه سوال دارم نسخه موبایل این بازی با نسخه pc فرقی داره؟

    پاسخ دهید