The Last of Us Part II Ellie
یحیی رحیمی

آپدیت جدید بازی The Last of Us Part II منتشر شد: افزودن حالت 60 فریم بر ثانیه

یحیی رحیمی 30 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
2,057 بازدید

بازی The Last of Us Part II از جمله موفق‌ترین بازی‌های سال پیش بود و توانست بیش از 300 جایزه مختلف دریافت کند. استودیو ناتی داگ به‌تازگی آپدیت تازه‌ای برای نسخه پلی استیشن 5 بازی منتشر کرده که حالت 60 فریم بر ثانیه را به این بازی داستانی بی‌نظیر اضافه می‌کند.

مدیر ارتباطات استودیو ناتی داگ در پست تازه‌ای از وب‌سایت پلی استیشن از انتشار آپدیت مهمی برای بازی The Last of Us Part II خبر داده است. او از جامعه کاربری بی‌نظیر بازی و حمایت‌های بی‌دریغ آن‌ها تشکر کرده و از میزان حمایت طرفداران در شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک‌گذاری کازپلی و فن آرت های مختلف تعجب‌زده شده است. او در ادامه گفته که ایمیل‌های بسیار زیادی مبنی بر اضافه کردن حالت 60 فریم بر ثانیه دریافت کرده‌اند و این باعث شده تا آرزوی طرفداران را برآورده کنند. آپدیت مجانی بازی از امروز قابل دانلود است.

The-last-of-Us-Part-II

پچ 1.08 بازی The Last of Us Part II چه تغییراتی به همراه دارد؟

بزرگ‌ترین تغییرات آپدیت جدید بازی، اضافه شدن حالت 60 فریم بر ثانیه است. از امروز می‌توانید در بخش تنظیمات صفحه‌نمایش، میان حالت 30 فریم و 60 فریم بر ثانیه جابه‌جا شوید. این گزینه در مورد بازی‌های دیگر پلی استیشن که روی پلی استیشن 5 منتشرشده‌اند هم در دسترس است. پچ جدید بازی، تغییرات چندان بزرگی ایجاد نمی‌کند و تنها فریم ریت بازی را بهبود می‌بخشد.

حجم آپدیت 1.08 عنوان The Last of Us Part II حدود 300 مگابایت است که می‌توانید از بخش آپدیت، آن را دانلود کنید. دقت کنید که نسخه پلی استیشن 4 بازی هیچ آپدیتی دریافت نکرده و پچ 1.08 مخصوص پلی استیشن 5 است و ارائه حالت 60 فریم بر ثانیه تنها توسط سخت‌افزار کنسول جدید سونی امکان‌پذیر است.

The-Last-of-Us-Part-II-Update

رسانه یورو گیمر به بررسی فنی آپدیت جدید پرداخته و نتیجه آن را در قالب یک مقاله‌ی بلند منتشر کرده است. استودیو ناتی داگ توانسته نرخ 60 فریم را در تمامی صحنه‌ها ثابت نگه دارد و این در حالی است که نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی قادر به انجام چنین کاری نیست. نویسنده مطلب در ادامه گفته که پیچیده‌ترین صحنه‌ها باوجود دشمنان مختلف هم باز موفق به ارائه فریم ریت نزدیک به 60 شده است. این خبر خوبی برای طرفداران پلی استیشن است تا بار دیگر به‌سوی The Last of Us Part II بروند و این تجربه داستانی بی‌نظیر را این بار، روان‌تر از قبل تجربه کنند.

اخیرا شایعاتی از بازسازی بازی The Last of Us منتشر شده و نیل دراکمن هم گفته که پلات داستانی نسخه سوم لست آف آس آماده شده است. پرونده حقوقی اپیک گیمز هم اسناد مختلفی را افشا کرد و متن کامل بررسی بازی Last of Us 2 توسط مایکروسافت را دریافت کردیم. نظر شما در مورد آپدیت جدید چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.