The Last of Us Part II
یحیی رحیمی

نیل دراکمن: پلات داستان بازی The Last of Us Part 3 آماده است

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
795 بازدید

بازی The Last of Us Part II موفقیت زیادی برای پلی استیشن و استودیو ناتی داگ به ارمغان آورد و قرار است این موفقیت با ساخت بازی The Last of Us Part 3 ادامه یابد. نیل دراکمن از نگارش پلات داستان نسخه سوم خبر داده اما دنباله بازی قرار نیست به این زودی‌ها ساخته شود.

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part II به‌عنوان مهمان پادکست Script Apart حاضر بود و به سؤالات مختلفی در مورد روند ساخت نسخه دوم و احتمال ساخت دنباله بازی جواب داد. وی در این مورد می‌گوید:

نمی‌دانم باید چه اندازه در مورد آن(بازی) صحبت کنم و باید بگویم که ما یک داستان نوشته‌ایم که قرار نیست آن را بسازیم. امیدوارم روزی بتوانیم این کار را انجام دهیم. (دنباله بازی) کمی از اتفاقات پس از نسخه دوم را روشن می‌کند.

دراکمن در ادامه از بحث‌های پیش‌آمده در مورد ساخت بازی The Last of Us Part 3 صحبت کرده اما باور دارد که فرایند ساخت یک بازی بسیار طولانی و پیچیده است و ممکن است چنین بازی نتواند در آخر منتشر شود:

این بازی‌ها نیاز به کار و زمان بسیار زیادی دارند. من پس از انتشار نسخه اول و قبل از انتشار نسخه دوم، هفت سال تمام به پارت 2 فکر کردم. باید از جذابیت ایده‌ای که در سرداری اطمینان پیدا کنی و این کار دشواری است. ما حالا دو بازی داریم و حس می‌کنم که داریم در مورد یک اثر جهانی و همگانی صحبت می‌کنیم که یک داستان کاملاً شخصی را هم از زندگی شخصیت‌ها روایت می‌کند. فرانچایز با یک بازی تعریف نمی‌شود اما با دو بازی، می‌توانیم این الگو را شکل دهیم. حالا حس می‌کنم که ساختار و تم مناسبی ایجاد کرده‌ایم که می‌توانیم برای بازی سوم هم به آن بچسبیم.

Naughty Dog The Last of Us

ناتی داگ به فکر آینده

به نظر می‌رسد که مدیران استودیو ناتی داگ در حال فکر به آینده و بازی بعدی هستند و این فرایندی طولانی خواهد بود. در حال حاضر صحبت‌هایی در مورد ریمیک The Last of Us منتشرشده و باید دید در آخر چه تصمیمی گرفته می‌شود. دراکمن در ادامه می‌گوید:

ما زمان زیادی را به بررسی ایده‌ها و اینکه به ساخت The Last of Us Part 3 بپردازیم یا نه اختصاص می‌دهیم. باید در مورد آینده حسابی فکر کنیم و اینکه آیا به دنبال یک اثر کاملاً جدید برویم یا اینکه فرانچایزهای قدیمی را دنبال کنیم. می‌خواهم تمامی این ایده‌ها را بررسی کنیم و سپس به‌عنوان یک استودیو به آن‌ها نگاه کنیم که کدام‌یک ازنظر هزینه و زمان تولید مناسب خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از تولید نسخه مولتی پلیر بازی The Last of Us است و گزینه بازسازی نسخه اول هم روزی میز قرار دارد. باید دید در آخر کدام به ثمر خواهند نشست. نظر شما چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.