دانلود بازی No Man’s Sky
سعید ستایش

آپدیت 1.38 بازی No Man’s Sky منتشر شد

سعید ستایش 15 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,074 بازدید

بازی No Man’s Sky نخستین بار در سال 2016 برای پلتفرم‌های PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و بااینکه تبلیغات گسترده‌ای نیز حول محور این بازی انجام‌شده بود No Man’s Sky نتوانست آن‌طور که باید ظاهر شود و تبدیل به یک شکست بزرگ برای استدیوی کوچک Hello Games شد.

عمده مشکل بازی No Man’s Sky متفاوت بودن آن نسبت به وعده‌های سازندگان آن بود، سازندگان قبل از انتشار بازی No Man’s Sky هایپ های بسیاری برای بازی خود به وجود آورده بودند و قول یک بازی اعتیادآور و نامتناهی را به طرفداران داده بودند، اما پس از عرضه No Man’s Sky چیزی به‌جز یک ناامیدی بزرگ نبود. بعد از حدود یک سال و ارائه‌ی آپدیت‌های متنوع بالاخره استدیوی Halo Games بزرگ‌ترین آپدیت بازی یعنی آپدیت 1.3 را منتشر کرد، در این آپدیت بازی No Man’s Sky به‌طور کامل دچار تغییر شده بود از گیم پلی گسترده‌تر گرفته تا تنوع بالای مراحل و گرافیک بهتر، اگرچه این آپدیت کمی دیر عرضه شد اما بالاخره توانست No Man’s Sky را تبدیل به بازی کند که در روز عرضه باید می‌بود.

به‌تازگی نیز جدیدترین آپدیت بازی No Man’s Sky یعنی آپدیت 1.38 در دسترس قرار گفته است، اگرچه این آپدیت یک به‌روزرسانی اساسی برای بازی به‌حساب نمی‌آید اما نسبت به آپدیت‌های دیگر حجم بیشتری دارد و بسیاری از مشکلات بازی درزمینهٔ ی گیم پلی و باگ‌های بخش گرافیکی را رفع می‌کند. از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به سیستم ذخیره‌سازی بازی اشاره کرد که در آپدیت 1.38 دچار تغییر شده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.