دانلود بازی inFamous برای PS3
دانلود بازی inFamous برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی inFamous برای PS3

پارسی گیم 15 مرداد 1398 3 دیدگاه
15,373 بازدید

دانلود بازی inFamous برای پلی استیشن 3

سونی سلطان بلامنازع بازی‌های اختصاصی حساب می‌شود و رسیدن به این ژاپنی‌های سخت‌کوش فوق‌العاده سخت است. استودیو Sucker Punch اما در سال 2009 تصمیم به شروع فرانچایزی جدید گرفت و این‌طور بود که بازی inFamous از دل عناوین اختصاصی جدید کنسول PS3 سر درآورد و بازتاب بسیار خوب این بازی باعث شیفتگی بسیاری از طرفداران سونی شد. شهر Empire City به‌یک‌باره تحت اثر یک انفجار الکتریکی نیست و نابود می‌شود و اینجاست که با Cole قهرمان داستان آشنا می‌شویم. که او مأمور پست سخت‌کوشی است، به‌یک‌باره تحت اثر انفجار بی‌هوش می‌شود و شهر نیز در نبود اما نابود.

طی زمانی که Cole بی‌هوش تشریف دارند، کل شهر توسط انفجار به هوا می‌رود و در این بدبختی حالا ویروسی واگیردار نیز پخش‌شده است و دولت آمریکا مجبور به قرنطینه کردن شهر می‌شود. اینجاست که شهر به محلی برای خلاف‌کاران تبدیل می‌شود و ازآنجایی‌که کسی زنده بیرون نمی‌رود، کشتار و دزدی به هدف شماره اول تبدیل می‌شود. Cole اما در انبوه از آشغال و خرت‌وپرت بیدار می‌شود و تازه می‌بیند که چه بلایی سر شهر دوست‌داشتنی‌اش آمده است. با گذر موج الکتریسیته از داخل بدنش، تازه می‌فهمد که او قدرت ماوراءالطبیعه دارد و اینجاست که برای نجات شهر با گلوله‌های از برق دست‌به‌کار می‌شود و داستانی عجیب و پیچ‌درپیچ نیز آغاز.

inFamous سیستمی به نام کارما را به کار گرفته است و می‌توانید مردم را آزار دهید یا به آن‌ها کمک کنید. انتخاب‌ها فوق‌العاده زیاد است و مثلاً اوایل بازی می‌توانید به پلیس شلیک کنید و مانع از کشتار مردم توسط آن‌ها شوید. می‌توانید بی‌خیال رد شوید و بعدها نتیجه کار را خواهید دید. اگر آدم خوبی باشید، مردم با شما عکس می‌گیرند و اگر شرارت از صورتتان ببارد نیز قطعاً نه‌تنها با شما عکس نمی‌گیرند، بلکه یک سنگ نیز به کله مبارکتان پرتاب می‌کنند. مأموریت‌هایی از آزادی زندانیان تا هدایت قطار مسافرتی در نظر گرفته‌شده است و استودیو هر آنچه توانسته برای خلق یک بازی فوق‌العاده به کار گرفته است. در مبارزه با دشمن عنصر هوش فوق‌العاده مهم است و باید به‌خوبی کاور بگیرید یا اینکه از بالا روی سرشان خراب شوید و از روی زمین محوشان کنید.

inFamous بازی خوش ساختی است که شمارا با داستانی بسیار جذاب درگیر می‌کند و تازه بعد از یک‌بار پایان بردن بازی است که درک می‌کنید باید دوباره آن را انجام داد و این بار از عنصر شر در مراحل استفاده کرد. شهر آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و قهرمانی ناقهرمان نیز در کوچه‌پس‌کوچه‌هایش پرسه می‌زند. مردم بیش از همیشه به شما نیاز دارند.

در ادامه برای دانلود بازی inFamous با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Infamous is an action-adventure video game developed by Sucker Punch Productions and published by Sony Computer Entertainment for PlayStation 3. The game was released in May 2009. In Infamous, the player controls the protagonist Cole MacGrath, a bike messenger caught in the center of an explosion that devastates several city blocks of the fictional Empire City. The explosion sends the city into chaos while Cole finds himself with new electricity-based super powers. Though the game’s story follows Cole using his new abilities to restore some semblance of order to Empire City, the player is given several opportunities to use these powers for good or evil purposes in the game’s Karma system. These choices ultimately affect character growth, the reaction of the City’s populace towards Cole, and finer elements of gameplay and the story.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    پویا

    مهمان

    یک سوال میشه بازی های PS3 رو روی PC یازی کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام. اگه زبان بازی فرانسوی بود میتونید از این طریق اونو انگلیسی کنید:
    وارد Multi man بشید، دکمه های Start و Select رو “باهم” فشار بدید، و از Root وارد هارد دستگاه بشید، پوشه ی بازی رو از داخل ” GAMES ” پیدا کنید و به این آدرس برید: PS3_GAME > USRDIR > dialog > archive
    زبان ” french ” رو پاک کنید، روی زبان ” english ” کلیک راست کنید و اسم فایل رو به ” french ” تغییر بدید.
    با تشکر از سایت پارسی گیمز.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام نسخه ۲ رو برای ps3 از کجا میشه دانلود کرد لطفا بزارینش

    پاسخ دهید