بازی Darkest Dungeon
مهدی ملکی

بازی Darkest Dungeon تا 24 ساعت روی فروشگاه اپیک گیمز رایگان است

مهدی ملکی 6 دی 1399 بدون دیدگاه
310 بازدید

فروشگاه اپیک گیمز به عنوان یک رقیب تازه وارد در دنیای فروش دیجیتال بازی‌های پلتفرم PC راه زیادی برای افزایش محبوبیت خود در پیش دارد. البته اگر ما قصد داشته باشیم که فروشگاه‌های اختصاصی برخی از شرکت‌ها نظیر الکترونیک آرتز و یوبی‌سافت را هم وارد میدان کنیم بحث گسترده‌تر می‌شود اما باید حقیقت را پذیرفت؛ اگر اپیک بتواند در مقابل استیم قد علم کند، تمام راه را پیموده و عرضه محتوای رایگان نظیر بازی Darkest Dungeon یکی از قوی‌ترین موارد برای چنین شرایطی است.

همان‌طور که احتمالاً در جریان قرار دارید، فروشگاه اپیک گیمز از چندین روز پیش و همزمان با شروع تعطیلات سال نو میلادی چندین بازی را از مجموعه 15 عددی در نظر گرفته شده، به رایگان برای کاربران خود عرضه کرده است. شما برای دریافت این بازی‌ها تنها نیاز به یک حساب اپیک دارید که البته هر 24 ساعت مهلتشان به پایان می‌رسد. طی روزهای گذشته ما مدام عرضه این عناوین را یادآور شده‌ایم و تاکنون شاهد رایگان شدن بازی‌هایی نظیر Long Dark، Cities Skyline، Alien Isolation، Metro 2033، Playdead’s Inside، Tropico 5 و چند مورد دیگر هم بوده‌ایم.

Darkest Dungeon Ancestral Edition
گیم‌پلی بازی Darkest Dungeon

حال در آخرین اعلامیه این شرکت مشخص شده است که بازی Darkest Dungeon جدیدترین اثر رایگان این فروشگاه است که شما می‌توانید به لطف تعطیلات آخر سال میلادی به آن‌ دست پیدا کنید.

بازی مذکور توسط استودیو Red Hook در دست توسعه بوده است و در سال 2016 برای اکثر پلتفرم‌های اصلی منتشر شد. همان‌طور که از نام بازی برمی‌آید شما باید در سیاه‌چاله‌های مخوف بازی به اکتشاف و البته اعتراف بپردازید! در حقیقت شما پس از تجربه بازی اعتراف خواهید کرد که با یک اثر به شدت چالش‌برانگیز رو به رو شده‌اید که از هر سو به شما می‌تازد.

شانس و اقبال از جمله مواردی است که همیشه در تهیه گیم‌پلی این‌گونه بازی‌ها در نظر گرفته می‌شود و شما باید علاوه بر شانس خود، تفکر کافی هم برای مدیریت منابع به کار ببندید. بازی مذکور تا ساعت 19:00 امروز در دسترس بازی‌بازان باقی خواهد ماند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.