دانلود بازی Heavy Rain برای PC
دانلود بازی Heavy Rain برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Heavy Rain برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1398 68 دیدگاه
52,848 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Heavy Rain برای کامپیوتر

چه اندازه باور دارید که این زندگی راحت شما می‌تواند در یک‌لحظه به مکافاتی عظیم تبدیل شود؟ زندگی همیشه این‌طور که فکر می‌کنید ریتم آرامی ندارد و ممکن است اتفاقاتی ناگوار برای همیشه شما و زندگی‌تان را تغییر دهد. این چیزی است که ایتن مارس، آرشیتکت موفق و سرزنده داستان بازی Heavy Rain تجربه کرده است. او که کنار خانواده گرم و دوست‌داشتنی‌اش زندگی خوب و خوشی دارد، به‌یک‌باره در تصادفی ناگهانی پسر بزرگش جیسن را برای همیشه از دست می‌دهد و خود نیز به مدت 6 ماه به کما می‌رود. بعد از بیدار شدن از کماست که تازه می‌فهمد چه زندگی دشواری پیش رو دارد و تک‌تک لحظاتش به مصیبتی عظیم تبدیل می‌شود و می‌توان رنج و درد را در نگاه ایتن مشاهده کرد. او که به موجودی افسرده و بی‌تفاوت تبدیل‌شده است کم‌کم می‌فهمد که پای قاتلی بی‌صفت در میان است که دست به قتل کودکان می‌زند.

استودیو Quantic Dream در خلق داستان‌های شاهکار فوق‌العاده عمل کرده است و دیوید کیج افسانه‌ای تابه‌حال هر چه ساخته و نوشته فوق‌العاده بوده است. بازی Heavy Rain اما ما را در عمق یک داستان فوق‌العاده قرار می‌دهد و ما را با قاتلی به نام اریگامی آشنا می‌کند. این مرد شرور و سنگ دل، کودکان را در کانال‌های آب زیرزمینی زندانی می‌کند و بعد بارانی شدید، باعث خفه شدن این کودکان پاک و معصوم می‌شود. این قاتل بی‌شرف بعد از کشتن این کودکان، آن‌ها را درجایی رها می‌کند و همچنین یک اریگامی روی دستشان و یک گل ارکیده روی سینه‌شان قرار می‌دهد. این وظیفه شماست که جلوی این فرد را بگیرید و بالاخره از مشخص کنید که دلیل این کارهایش چیست. پرداختن به داستان به این معنی نیست که بازی Heavy Rain گیم پلی را فراموش کرده است و بلکه ترکیب آن با داستانی عمیق، باعث شده که در همان لحظه‌های اول به یکی از طرفداران پروپاقرص بازی تبدیل شوید.

این داستان و گیم پلی در کنار جلوه‌های بصری فوق‌العاده احساس عمیقی را در شما به وجود خواهد آورد. چهار کاراکتر متفاوت در بازی حاضر هستند که هرکدام یک هدف مشخص دارند و آن نیز پیدا کردن قاتل اریگامی است. بازی هر بار کنترل یکی از آن‌ها را به شما می‌دهد و به‌یک‌باره خواهید دید که داستان آن‌ها فوق‌العاده به یکدیگر مرتبط است. Heavy Rain در تاروپود خود اثر پروانه‌ای را به‌عنوان چراغ راه برگزیده است و مواظب هرکدام از تصمیم‌های کوچک باشید که بعدها نتیجه کار را با چشمان خودخواهید دید. دیوید کیج در بخش موسیقایی بازی شاهکاری به‌تمام‌معنا به‌جا گذاشته است و به‌خوبی اشکتان را درمی‌آورد و همچنین حس ترس عجیبی را در وجودتان بر خواهد انگیخت. قاتلی بی‌رحم بدون هیچ مجازاتی، آزادانه در کوچه خیابان‌های شهر قدم می‌زند و برای خودش کیف می‌کند، آیا می‌توانید بالاخره این موجود خبیث را پیدا کنید؟

در ادامه برای دانلود بازی Heavy Rain با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 bit
Processor: i5-4430 @ 3.0 GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 with 2GB or AMD Radeon HD 7870 with 2GB
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 bit
Processor: i5-6600K @ 3.5GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 with 4GB or AMD Radeon R9 390 with 4GB
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Heavy Rain is an interactive drama and action-adventure game developed by Quantic Dream and published by Sony Computer Entertainment, released for PlayStation 3 in February 2010. The game features four protagonists involved with the mystery of the Origami Killer, a serial murderer who uses extended periods of rainfall to drown his victims. The player interacts with the game by performing actions highlighted on screen related to motions on the controller, and in some cases, performing a series of quick time events. The player’s decisions and actions during the game affect the narrative; the main characters can be killed, and certain actions may lead to alternative scenes and endings. It was released for PlayStation 4 in 2016 and Microsoft Windows in 2019.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 30.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 18 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 68 دیدگاه
  • Avatar

    ihnd

    مهمان

    بازی خیلی فوق العاده ست. حتما حتما تجربه ش کنید. زیرنویس فارسی ش هست بخرید حتما. به هیچ وجه از دستش ندید.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 68 دیدگاه