دانلود بازی Darkest Dungeon Ancestral Edition برای PC
دانلود بازی Darkest Dungeon Ancestral Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Darkest Dungeon Ancestral Edition برای PC

پارسی گیم 11 خرداد 1399 بدون دیدگاه
9,126 بازدید

دانلود بازی Darkest Dungeon برای کامپیوتر

گسترش دنیای بازی‌های ویدیویی باعث پدید آمدن بازی‌هایی بسیار سخت و دشوار شده است. تنها سری بازی Dark Souls کافی است تا شمارا سمت دیوانگی ببرد. پس از انتشار این سری بازی بود که توسعه‌دهندگان جرئت یافتند و بازی‌هایی چالش‌برانگیزتر را تولید کردند. در این میان استودیو Red Hook Studios قدم بزرگی برداشت و بازی Darkest Dungeon را در سال 2016 راهی بازار کرد. این بازی درواقع یک عنوان نقش‌آفرینی است که روی فتح سیاه‌چال‌هایی بی‌رحم در تاریکی تمرکز کرده است. جایی که باید برای بقا در مقابل نیروهای اهریمنی جنگید. در نسخه Darkest Dungeon Ancestral Edition می‌توانید کلیه بسته‌های الحاقی را همراه محتوای اضافی دریافت کنید.

بازی Darkest Dungeon Ancestral Edition شمارا به‌عنوان وارث زمینی نفرین‌شده قرار می‌دهد و شما نیز قدم به قلعه‌ای ویرانه خواهید گذاشت. هدف اصلی شما پاک‌سازی ارثیه خود از شر نیروهای تاریک و اهریمنی است و برای این کار نیز به مدیریت درست منابع انسانی و مالی دارید تا در ادامه دشواری‌های بازی شمارا خردوخمیر نکند. برای مقابله با تاریکی مطلق سیاه‌چاله‌ها نیاز به مشعل و روشن نگه‌داشتن آن در زمان مناسب دارید و خب برای نگه‌داشتن مشعل نیز باید فضایی خالی داشته باشید. همین هزینه‌های سنگین برای شما دارد و برای همین مدام دنبال گنج و طلا بگردید. مدیریت چنین چیزی یک عذاب برای شماست اما این تازه اول ماجراست! وقتی وارد سیاه‌چال می‌شوید، اینجاست که فشار روحی و روانی وارد می‌شود. درواقع یک نوار استرس در نظر گرفته‌شده است که و همین‌طور الکی نمی‌توانید در محیط بازی بچرخید، وگرنه زهر ترک خواهید شد.

یکی دیگر از لایه‌های سختی این بازی نیز شانس است. ممکن است خوش‌شانس باشید و به‌یک‌باره گنج بزرگی نصیبتان شود و ممکن است هیچ‌چیز به شما داده نشود. به‌هرحال شانس فاکتور مهمی است و پیشرفت تمامی بازیکنان مانند یک نخواهد بود. گیم پلی بازی Darkest Dungeon Ancestral Edition به‌اندازه‌ای قدرتمند است که هر عیب و ایراد دیگری پوشیده خواهد شد. این گیم پلی همراه دیالوگ‌های بامزه و همچنین روایت جذاب داستان است و قطعاً تجربه‌ای مفرح خواهید داشت. این بازی یک عنوان موفق است که با طراحی هنری بسیار زیبایی همراه شده است که می‌تواند از سویی ساعت‌ها شمارا سرگرم کند و از سویی نیز شمارا تا مرز جنون پیش ببرد. این از همان دسته بازی‌های سختی و دشواری است که تا لحظه آخر شمارا پای خود نگه می‌دارد تا بالاخره آن نتیجه‌ای که می‌خواهید به دست یابد. در این سبک بازی‌های Dungeons 3 Once Upon A Time و NECROPOLIS A Diabolical Dungeon Delve را هم تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Darkest Dungeon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Open GL 3.2+ Compliant
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Open GL 3.2+ Compliant
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Darkest Dungeon is a challenging gothic roguelike turn-based RPG about the psychological stresses of adventuring.
Reclaim Your Ancestor’s Estate
Recruit, train, and lead a team of flawed heroes through twisted forests, forgotten warrens, ruined crypts, and beyond. You’ll battle not only unimaginable foes, but stress, famine, disease, and the ever-encroaching dark. Uncover strange mysteries, and pit the heroes against an array of fearsome monsters with an innovative strategic turn-based combat system.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.