بازی Tropico 5
مهدی ملکی

بازی Tropico 5 به رایگان روی فروشگاه اپیک در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 4 دی 1399 1 دیدگاه
608 بازدید

فروشگاه اپیک گیمز از چند روز پیش و به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، عرضه بازی‌های رایگان خود را شروع کرده است. این بازی‌ها که تعداد آن‌ها به عدد 15 خواهد رسید، تاکنون محبوبیت خوبی را برای اپیک فراهم کرده است و ما شاهد عرضه رایگان Cities Skyline، Alien Isolation، The Long Dark و Metro 2033 بوده‌ایم و اکنون شاهد انتشار بازی Tropico 5 خواهیم بود.

همان‌طور که ذکر شد شما تا فردا تاریخ 4 دی ماه قادر هستید تا بازی Tropico 5 را به رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید. این بازی سعی دارد تا با شبیه‌سازی مدیریت یک شهر، شما را با اصول شهرسازی و منابع مورد نیاز آن آشنا کند. این منابع با توجه به تاریخ بازی که دوره‌های بزرگی از جمله جنگ‌های جهانی، جنگ سرد و … را شامل می‌شود، می‌تواند برای علاقه‌مندان این حوزه یک فرصت بسیار عالی باشد.

اگر در نظر دارید که به تجارت و اقتصاد بپردازید، این بازی در اختیار شما است و همچنین اگر قصد دارید که از یک جنگ تمام عیار پاسداری کنید ، تصمیم خود را بگیرید و به دریافت Tropico 5 بشتابید.

سیستم جهت‌گیری‌های سیاسی و حزب‌های مدیریتی به‌گونه‌ای جالبی پیاده‌سازی شده‌اند و همه آن‌ها موضوع سادگی جهت جذب بازیکنان را در نظر داشته‌اند. شما در این مقطع باید در نظر بگیرید که روند بازی پیش‌رو همانند عنوانی نظیر Sims رقم نخواهد خورد و بیشتر روی مواضع مدیریتی برای پیشبرد اهداف یک مجموعه تمرکز دارد.

اپیک گیمز تا به حال با عرضه بازی‌های رایگان سیاست قوی را در برابر رقیب قدرتمندش استیم در پیش گرفته است. فروشگاه این شرکت چندین ماه پیش با عرضه رایگان بازی GTA V به محبوبیت بالایی دست یافت و حالا در بهترین تعطیلات سال میلادی می‌تواند برتری‌های زیادی را نسبت به اپیک گیمز کسب کند.

منبع:‌ Epic Games

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    A

    مهمان

    بازی های خوبی داده قبلا
    ولی 15 تا بازی که قرار تو این فصل بده ،بدرنخوره

    پاسخ دهید