overcooked
یحیی رحیمی

Overcooked را به رایگان از Epic Games Store دریافت کنید: آشپزی با تم فان!

یحیی رحیمی 14 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,343 بازدید

با شروع هر هفته، Epic Games Store یک بازی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و این به منظور جذب طرفداران بیشتر و رقابت با استیم است. هر چند که قراردادهای انحصاری این فروشگاه، سر و صدای بسیاری از بازیکنان را در آورده است و هفته ای نیست که خبری در این مورد نداشته باشیم. به هر حال بازی رایگان این هفته Epic Games Store نیز Overcooked نام دارد و در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

ممکن است که سیاست های عجیب فروشگاه Epic را نپسندید اما چه کسی از یک بازی رایگان بدش می آید؟ بالاخره سنگ مفت، گنجشک مفت! Overcooked یک بازی آشپزی با روندی سریع است که در حالت Co-Op و تیمی دنبال می شود. تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که غذا بپزید، مواد لازم برای تهیه غذا را مدیریت کنید و البته مشتریان را راضی نگه دارید و به نوعی با یک بازی مدیریتی روبه رو هستیم.

در نگاه اول Overcooked بسیار ساده به نظر می رسد و ممکن است که شبیه اداره یک رستوران واقعی باشد اما به یک باره چالش ها خودشان را نشان می دهند. ظاهر بازی نیز بسیار بامزه و جذاب است و همچنین یک تجربه سرگرم کننده و جذاب را به همراه دوستانتان به ارمغان خواهد آورد. این اولین نسخه بازی است و البته که نسخه دوم آن نیز وجود دارد و برای خرید آن باید پول بپردازید و تنها نسخه اول آن مجانی شده است.

overcooked

Overcooked تا روز 11 ژوئیه میلادی به صورت مجانی در دسترس همگان خواهد بود و می توانید با دریافت آن، برای همیشه آن را در حساب خود داشته باشید. از این لینک می توانید به فروشگاه Epic Games بروید و بازی را دریافت کنید. همچنین بازی هفته آینده نیز قرار است که نقش آفرینی به نام Torchlight از استودیوی Runic Games باشد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.