بازی INSIDE
مهدی ملکی

بازی Inside اثر رایگان جدید فروشگاه اپیک در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 5 دی 1399 بدون دیدگاه
1,060 بازدید

اپیک گیمز همزمان با شروع تعطیلات سال نو میلادی، خبر از ارائه 15 بازی رایگان داد؛ این بازی‌ها تاکنون روند عرضه استاندارد خود را به خوبی طی کرده‌اند و ما در هر 24 ساعت شاهد یک اثر جدید هستیم؛ حال مشخص شده است که بازی Inside ساخته استودیو مستقل Play Dead جدیدترین عنوان رایگان فروشگاه اپیک است.

همان‌طور که ذکر شد، شما قادر خواهید بود از حالا تا تاریخ 25 دسامبر یا به عبارتی 5 دی به دریافت بازی Inside مشغول شوید؛ البته اگر بازی مذکور را به حساب خود نیز اضافه کنید کافی است و این امکان را دارید تا در اوقات فراغت خود برای دریافت داده آن بازگردید.

استودیو Play Dead ابتدا در سال 2010 اولین بازی مستقل خود را با نام Limbo عرضه کرد که به دلیل کیفیت بسیار بالای خود، شروع‌کننده اولین موج از آثار ماندگار این ژانر شناخته می‌شود؛ استودیو مذکور شش سال بعد دوباره دست به کار شد و با انتشار Inside کیفیت آثار تولیدی خود را فرسنگ‌ها جا به جا کرد.

شما در این بازی کنترل پسر بچه‌ای را به عهده خواهید گرفت که بدون کلمه‌ای سخن گفتن، در یک جهان عجیب شروع به کاوش می‌کند. رنگ‌بندی و فضاسازی محیط به لطف طیف تیره خود، اتمسفری بی‌نهایت زیبا را خلق می‌کند تا باری دیگر ایمان بیاوریم که هیچ چیزی غیرممکن نیست.

شما طی ماجراجویی چند ساعته با شخصیت اصلی داستان، با معماهای خلاقانه و صد البته مناظر بسیار ژرف رو به رو خواهید شد. به محض پایین آمدن تیتراژ، بعید است که درکتان از داستان در مقایسه با دیگر افراد یکسان باشد. صداگذاری، گیم‌پلی، انیمیشن، طراحی‌های هنری و کیفیت فنی بازی در بالاترین حالت خود قرار دارد و اگر این شانس را به خود بدهید که به تجربه جدیدترین اثر رایگان اپیک بپردازید، احتمالاً تا سالیان سال آن را فراموش نخواهید کرد.

منبع: Epic Games

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.