دانلود بازی Skeleton Crew برای PC
دانلود بازی Skeleton Crew برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skeleton Crew برای PC

پارسی گیم 7 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,508 بازدید

دانلود بازی Skeleton Crew برای کامپیوتر

ژانر اکشن مولتی پلیر از همان ابتدای صنعت گیم با محبوبیت زیادی روبرو بود. اینکه بتوانید با دوستان خود به صورت هم‌زمان در یک بازی اکشن و نفس گیر بازی کنید، قطعاً نظر خیلی‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. این روزها به واسطه اینترنتی شدن اکثر بازی‌های مولتی پلیر، دیگر آن حس و حال قدیمی نشستن بر روی مبل در کنار شخصی و تجربه بازی از بین رفته است. با این حال جای نگرانی نیست، زیرا تعدادی استودیوی مستقل همواره سعی در این دارند تا تعدادی بازی به شکل و شمال آثار کلاسیک به ما ارائه کنند. یکی از آن‌ها استودیوی Cinder Cone است که بازی جدیدش Skeleton Crew به تازگی منتشر شده است.

بازی در دنیای جهنمی Karpathia جریان دارد که انسان‌ها رو به انقراض بوده و شما باید با به کار گیری نیروهای مختلف، با شیاطینی که انسان‌ها را تهدید کرده‌اند مبارزه کنید. Skeleton Crew برای شما همه نوع حالت گیم پلی مختلف تدارک دیده تا به هر شکلی که می‌خواهید در دنیا آن گشت و گذار کنید. از بخش تک نفره گرفته تا حالت مولتی پلیر آنلاین و حتی مولتی پلیر آفلاین در بازی وجود دارد تا شما و دوستانتان بهترین لحظات گیمینگ سال 2022 را در کنار هم سپری کنید. Skeleton Crew همچنین تا 4 بازیکن را پشتیبانی کرده و کلاس‌های مختلف قهرمانان در بازی، دست شما را برای آزمون و خطای فراوان باز گذاشته است.

Skeleton Crew را همچنین می‌توانید به صورت تک نفره نیز بازی کرده و همان لذت را از گیم پلی آن دریافت کنید. این بازی شامل 3 محیط عظیم و گسترده به همراه 17 مرحله چالش برانگیز است که هر کدام برایتان تجربه‌ای خاص و تکرار نشدنی را به ارمغان می‌آورند. سیستم مبارزات بازی بسیار تاکتیکی و پیشرفته بوده، دشمنان رنگارنگ و متفاوت در بازی وجود داشته و غول‌های آخر هر مرحله نیز چالش‌های زیادی را برایتان به همراه دارند. گرافیک زیبای Skeleton Crew کاملاً به صورت دست کشیده شده و چشمانتان را در این سفر هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی به سوی خود خیره خواهد کرد.

بازی Skeleton Crew عنوانی در سبک اکشن و مولتی پلیر است. شما باید کنترل شخصیت‌هایی را به دست گرفته که قصد نابودی شیاطین و بازیابی صلح در دنیا را دارند. تنوع بالای مراحل بازی و حالت‌های مختلف گیم پلی، باعث شده‌اند تا Skeleton Crew تبدیل به یکی از هیجان‌انگیزترین و دوست‌داشتنی‌ترین تجربه‌های مولتی پلیر سال شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Olija و Hollow knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skeleton Crew برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5-4590
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 670
DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i3-10100F
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1050 Ti
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the crumbling world of Karpathia where humans are the endangered species. Only the Yeoman Eldritch Extermination Team can protect humanity against the hordes of chaos.
Fight battles solo or with friends locally and online (Beta) in this frantic gothic butt brawler, platform-brawling, co-op adventure for 1-4 players. Experience fast paced tactical combat as you battle a host of enemies, minibosses and giant bosses.
12 playable diverse gothic heroes to find, recruit and upgrade. Unlock and collect an array of usable scrolls, potions, weapons, traps, staffs, grenade bags and many other items. Pick up, aim and kick everything you can lay your hands on – stunned foes, skulls, brains, rocks, cabbages or even friends!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.