دانلود بازی Remnant From the Ashes Swamps of Corsus برای PC
دانلود بازی Remnant From the Ashes Swamps of Corsus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Remnant From the Ashes Swamps of Corsus برای PC

پارسی گیم 13 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
10,745 بازدید

دانلود بازی Remnant From the Ashes DLC ‘A New Power Awakens برای کامپیوتر

هدف اصلی بازی‌های ویدیویی سرگرم شدن و گذر زمان است. تعدادی از بازی‌ها این اوقات خالی را با داستان و روایتی جذاب پر می‌کنند و دسته‌ای نیز باتجربه آنلاین و Co-Op. لذت بازی کنار دوستان و صحبت‌های شیرینی که ردوبدل می‌شود تکرار نشدنی است. در این میان سروکله بازی‌های متعددی پیداشده است که با بهره‌گیری از عناصر و المان‌های اصلی بازی‌های استودیو FromSoftware کولاک کرده‌اند. استودیو Gunfire Games نیز مدتی پیش با تکیه‌بر همین المان‌ها، عنوان آخرالزمانی جذابی به نام Remnant From the Ashes را تولید کرد که با داستانی جذاب و بخش آنلاین فوق‌العاده‌اش دل همه را برد. حالا دربسته الحاقی Remnant From The Ashes Swamps of Corsus با اضافه شدن بخش‌های جذابی به بازی، لذت دوچندان شده است.

Remnant From the Ashes Swamps of Corsus Bundle

مانند هر عنوان آخرالزمانی دیگر، بازی Remnant From The Ashes دنیایی تسخیرشده توسط هیولاها و موجودات عجیب‌وغریب را به تصویر می‌کشد و مانند همیشه باید نقش یکی از معدود بازماندگان را بر عهده بگیرید و به‌صورت تک‌نفره یا با همیاری دو تن از دوستان خود، به نبرد این هیولاها در مکان‌های مختلف بپردازید. امید رسیدن به فردایی بهتر، بقا وزنده ماندن است که انگیزه جنگیدن تا پایان را برای شما ایجاد می‌کند. آنچه بیشتر در بازی به چشم می‌آید، گیم پلی و فضاسازی بسیار قدرتمندی است که همان لحظه‌های اول شمارا میخکوب خود می‌سازد. امکان تجربه بازی به‌صورت تکی وجود دارد اما پیشنهاد می‌کنیم همراه چند دوست خود به انجام این بازی بپردازید زیرا که لذت کار گروهی باحالت تکی بسیار متفاوت است. این بازی یک معجون خوشمزه از سری سولز با تم تفنگ و تیراندازی است که یک گان پلی حسابی را ارائه می‌دهد. بسته الحاقی Remnant From The Ashes Swamps of Corsus چهار سیاه‌چاله فرعی را ارائه داده است که هرکدام از آن‌ها دارای غول آخر هود هستند.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات بازی Remnant From The Ashes Swamps of Corsus اضافه شدن حالت Survival به بازی است که شمارا دوباره در ابتدای بازی قرار می‌دهد و این دفعه باید دست‌خالی و بدون هیچ‌گونه آیتمی برای زندگی‌تان بجنگید. این در حالی است که مرگ نزدیک‌تر از همیشه به شما خواهد بود. یک ماجراجویی جدید هم در دل این بسته الحاقی قرار داده‌شده است که داستان خاص خودش را دارد و باید رازهای مهیب آن را با جستجو و کشتن دشمنان مختلف فاش کنید. جدا از همه این‌ها، زره‌های کاملاً جدیدی در این بسته الحاقی قرار داده‌شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه خریداری کنید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، می‌توانید نگاهی به The Surge 2 و Nioh نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Remnant From the Ashes Swamps of Corsus با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: Intel Core i3-7350K (4.20 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: Intel Core i5-4590 (3.70 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Remnant: From the Ashes is a third-person survival action shooter set in a post-apocalyptic world overrun by monstrous creatures. As one of the last remnants of humanity, you’ll set out alone or alongside up to two other survivors to face down hordes of deadly enemies and epic bosses, and try to retake what was lost. With the Remnant: From the Ashes – Swamps of Corsus, begin your journey across the dangerous and corrupted worlds of Remnant: From the Ashes with a new mode and expanded map content.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 34.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد امین

    مهمان

    مرسی از لطفتون . برای بازی با دوستان باید بازی رو بخریم و از طریق استیم بازی کنیم ؟

    پاسخ دهید