دانلود بازی Hyper Light Drifter برای PC
دانلود بازی Hyper Light Drifter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hyper Light Drifter برای PC

پارسی گیم 18 اسفند 1398 5 دیدگاه
7,417 بازدید

دانلود بازی Hyper Light Drifter برای کامپیوتر

دنیای بازی‌های ویدیویی دیگر مانند گذشته نیست و فناوری ساخت بازی به دست همه رسیده است. همین است که چند سالی است شاهد توسعه‌دهندگان مستقل هستیم و بازی‌های مستقل با ظاهر کوچکشان توانسته‌اند طرفداران زیادی کسب کنند. استودیو Heart Machine همین‌طور از دل یک سری توسعه‌دهندگان آماتور شروع شد و بالاخره در سال 2016 بود که اولین بازی آن‌ها به نام Hyper Light Drifter روانه بازار شد. این بازی درواقع یک عنوان دوبعدی است و در سبک اکشن نقش‌آفرینی قرار دارد. بازی داستان جذابی دارد و با گرافیک 16 بیتی خود یادآور روزهای خوش گذشته و زمانی است که پای کنسول‌های کلاسیک می‌نشستیم.

بازی Hyper Light Drifter جنگ‌جویی سرگردان با ردایی قرمز و شمشیری از جنس نور را به ما نشان می‌دهد. او خیره به چشم‌اندازی دور است و به نظر خسته از ماجراجویی دورودراز است. در این میان جهان با ماشین‌آلات عجیب و غیرعادی و جنگل‌های بزرگ و معابد قدیمی پرشده است. به‌یک‌باره انفجاری از نور پدید می‌آید و برای پیدا کردن دلیل این نور و تغییرات ایجادشده در سطح زمین قدم برمی‌داریم. کم‌کم می‌فهمیم که پای انرژی جدیدی به زمین بازشده است و این انرژی نیز توسط دانشمندان تولیدشده است و دست‌کاری و دخالت در کادر مادر ما طبیعت نتیجه‌ای خوش نداشته است و انفجاری بزرگ باعث زیرورو شدن زمین شده است. بازی ما را در نقش یک موجود آبی‌رنگ قرار می‌دهد که شمشیری از جنس نور را حمل می‌کند. او بیمار است و به دنبال جواب می‌گردد از میان قوم‌های نفرین‌شده قدم برمی‌دارد و می‌خواهد دلیل گذشته تلخ و تاریک این سرزمین را پیدا کند.

Hyper Light Drifter داستان فراموش‌شده سرزمین عجایب 16 بیتی است. طراحی هنری بازی فوق‌العاده است و توسعه‌دهنده به‌خوبی توانسته با این گرافیک 16 بیتی تمام جزئیات لازم را بگنجاند. فکر بزرگی که پشت گرافیک بازی مخفی است جای تحسین دارد و نمونه آن را به‌ندرت می‌توان در بازی‌های بزرگ و درجه‌یک مشاهده کرد. موسیقی دل‌نشین بازی نیز جلوه دیگری به آن بخشیده است و ملودی آن کاملاً سوار بر وقایعی است که در حال رخ دادن هستند. مبارزات بازی کاملاً خلاقانه پیش می‌روند و شمارا تعجب‌زده خواهند کرد. این بازی توانسته بود نامزد دو جایزه بزرگ شود و همچنین امتیازات بسیار خوبی از منتقدان دریافت کند. همراه این ردا پوش عجیب شوید و حقیقت را پیدا کنید. در این سبک بازی‌های Dead Cells و Moonlighter را هم پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی Hyper Light Drifter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and above
Processor: 1.2 ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 mb video memory
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 and above
Processor: 1.2 ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 mb video memory
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hyper Light Drifter is a 2D action role-playing game developed by Heart Machine. The game pays homage to 8-bit and 16-bit games, and is considered by its lead developer Alex Preston as a combination of The Legend of Zelda: A Link to the Past and Diablo. Preston originally launched Kickstarter funding for the title for approximately US$27,000 to develop the title for Microsoft Windows, OS X, and Linux computers, but ended up with more than US$600,000, allowing him to hire more programmers and artists, and expanding the title for console and portable platforms through stretch goals. Though originally scoped for release in 2014, various improvements in the game and issues with Preston’s health set the release back. The Microsoft Windows, Linux and OS X versions were released in March 2016, and the PlayStation 4 and Xbox One versions in July 2016. A Special Edition port of the game, featuring additional content, was released for the Nintendo Switch in September 2018 and for iOS devices in July 2019.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    gog فایلش ارور 404 میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز به زودی لینک جدید قرار میگیره

  • Avatar

    mahti

    مهمان

    این بازی روی سیستم corei3 و رم4 میخر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahti

      پشتیبانی

      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

  • Avatar

    nabid

    مهمان

    بازی دیگه مثل این وجود نداره

    پاسخ دهید