دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای PC
دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای PC

پارسی گیم 12 مرداد 1398 36 دیدگاه
36,073 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای کامپیوتر

Devil May Cry 4 در سبک اکشن و ماجراجویی هک و اسلش است که توسط Capcom منتشر شده است. چهارمین قسمت از سری محبوب با همین نام که داستان آن توسط Bingo Morihashi و Hideaki Itsuno نوشته‌شده و بیش‌تر حول شخصیت جدیدی به اسم نرو، یک نوجوان با قدرت‌های شیطانی است که در مأموریت برای متوقف کردن شخصیت اصلی سری یعنی دانته، می‌گردد. اولین محصول از این سری بود که به‌طور هم‌زمان برای کنسول‌های مختلف منتشر می‌شد و هم‌چنین حدود هشتاد نفر تیمی را تشکیل دادند که بازی را ساختند. نسخه‌ی به‌روز شده‌ای از این بازی با پسوند Special Edition در ژوئن 2015مجددا منتشر شد.

Devil May Cry 4داستان این قسمت (شیطان شاید بگرید) در مقطع زمانی پیش از نسخه‌ی دوم اتفاق می‌افتد. نرو یک مرد جوان است که در قلعه Fortuna زندگی می‌کند، او درگذشته توسط فرقه‌ی “محفل شمشیر” به فرزندی پذیرفته‌شده و در طول مدتی، به شوالیه مقدس آن‌ها بدل گشته ‌است. در مراسم مذهبی این گروه با حضور ویکتور سانکتوس، رهبر فرقه شرکت می‌کند. در کنار کسانی دیگر مشغول عبادت اسپاردا (پدر «دانته» که یک اهریمن کامل بود) هستند که ناگهان «دانته» به آن‌ها حمله کرده و سانکتوس را می‌کشد. در همین حین شهر مورد هجوم موجودات جهنمی قرار گرفته، نرو در طول تعقیب‌وگریز دانته، توسط اگنس کشته می‌شود ولی به شکل شیطان بازمی‌گردد. اکنون او که به هدف اصلی رهبران فرقه شمشیر، یعنی باز کردن دروازه‌های جهنم و نابودی این دنیا، پی برده شمشیر یاماتو که قبلاً متعلق به برادر دوقلوی دانته (ورژیل) بود را به‌دست آورده و آن را ترمیم می‌کند. در ادامه نامزد نرو « کایری» توسط سانکتوس که به شکل شیطان زنده شده ‌است، به گروگان گرفته می‌شود. نرو برای نجات نامزدش وارد عمل شده ولی شکست‌خورده و در مجسمه‌ی غول‌پیکری با نام نجات‌بخش زندانی می‌شود.

در اینجا بازیکن در نقش دانته قرارگرفته و دوباره به محل اولیه بازی یعنی سالن اپرا می‌رسد. او که ابتدا توسط لیدی (شخصیتی قدیمی در بازی) اجیر می‌شود تا از باز شدن دروازه‌ی جهنم جلوگیری کند و درنهایت نرو را نجات می‌دهد و همراه با او سانکتوس را که قدرت جادویی بیشتری پیدا کرده و مسلح به شمشیر اسپاردا است را از بین می‌برد. بازیکن کنترل هر دو این شخصیت‌ها را به تناسب داستان و در مبارزه با دشمنان به‌کمک سلاح گرم، شمشیر و سلاح‌های دیگر، در دست می‌گیرد. محبوبیت دانته برای گیمرها چالش‌برانگیز بود زیرا توسعه‌دهندگان نیاز داشتند از او به‌عنوان یک شخصیت پشتیبانی‌کننده در داستان استفاده کرده تا ضمن ایجاد تنوع در گیم‌پلی و خط داستانی، از روند خسته‌کننده‌ شدن قهرمان‌بازی جلوگیری کرده و شخصیت جدیدی را برای جذب علاقه‌مندان بیش‌تر معرفی کنند.

گیم‌پلی را می‌توان مهم‌ترین المان موجود در سری بازی‌ های Devil May Cry دانست، قسمت چهارم این سری نیز در این بخش به خوبی می‌درخشد، به همان کیفیت بصری با استفاده از موتور بازی MT Framework دست یافته و همان چیزی که طرفداران و گیمر‌های علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها از آن انتظاری دارند را به‌خوبی ارائه می‌دهد. ترکیب مبارزات سریع، سلاح‌های متنوع و کمبو‌های فوق‌العاده جذاب منجر می‌شود تا تکه‌تکه کردن شیاطین به یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های هر گیمر بازی‌های هک ان اسلش تبدیل شود. در کنار افزایش شخصیت‌های قابل بازی، تنوع دشمنان و باس‌ها نیز افزایش محسوسی را تجربه کرده است که هر یک خصوصیات مختص به خود را دارند. بدین ترتیب در بخش‌های پایانی و هنگام مواجهه با تنوع گسترده‌ای از دشمنان، چاره‌ای جز استفاده از اسلحه و کمبوهای متفاوت نخواهید داشت. بازیکن باید در هر مرحله یا مأموریت با دشمنانش مبارزه کند گاهی اوقات مجبور به حل معما و یا جمع‌آوری موارد خاصی در آن است تا بتواند با موفقیت از آن عبور کند. عملکرد در یک مأموریت از “D” پایین‌ترین درجه، به “A” و سپس “SSS”، بالاترین حالات درجه‌بندی‌شده. نمرات بر اساس عناصر مورداستفاده، Orbs قرمز جمع‌آوری‌شده، زمان گرفته‌شده و تعداد امتیازات سبک‌های گوناگون، محاسبه می‌گردد. طبق سنت همیشگی این سری، هر شخصیت طی پیشرفت در بازی، اسلحه‌ و فنون جدیدی را به دست می‌آورد که البته مسلط شدن به تمام آن‌ها و اجرای کمبوهای جذاب، هر یک به چندین ساعت تمرین نیاز دارد.

به‌عنوان مثال می‌توان به Devil Breaker اشاره کرد. ابزاری که کمک زیادی به افزایش تنوع کمبو و سبک مبارزات کرده است تا جایی که استفاده ترکیبی از آن‌ها می‌تواند به سبک اصلی مبارزه‌ی بسیاری از گیمرها تبدیل شود. در هر مرحله تا حداکثر 8 دویل برکر را می‌توان استفاده کرد. ترکیب استفاده و انتخاب از دویل برکر‌ها با توجه ‌به نوع دشمنان از اهمیت بسیاری برخوردار است. گیمرها می‌‌توانند این دویل برکر‌ها را پیش از شروع مراحل خریداری کرده یا به‌صورت تصادفی از محیط بازی و در جاهای مختلف، جمع‌آوری کنند. سلاح‌های آشنای ملکه سرخ، شلیک آبی‌رنگ، قدرت شیطان پرنده و آیووری دانته هم باعث شده تا گیمرهای قدیمی این سری بلافاصله پس از به دست گرفتن کاراکتر، قادر به اجرای کمبوهای همیشگی باشند و از آن لذت ببرند. پس از اتمام بازی در درجه‌ی Devil Hunter، درجه‌ی سختی جدیدی باز خواهد شد که شرایط زنده شدن و شکست دشمنان در آن کاملاً متفاوت با گذشته است. دشمنان تنوع زیادی دارند و هر چه در بازی جلوتر بروید، دشمنان جدیدتری را خواهید دید و این تنوع تا انتها حفظ می‌شود. سیستم حمله هرکدام از آن‌ها نیز به حدی با دیگری متفاوت است که مبارزه با چند نوع دشمن مختلف در یک صحنه، مبارزه‌ای جذاب و نفس‌گیر را پدید آورد. غول آخرهای هر مرحله عموماً در سطح کیفی بالایی قرار دارند و مبارزه با آن‌ها، سخت و هیجان‌انگیز بوده است. سیستم مبارزات دانته نیز همانند قبل خوب طراحی‌شده و بسیاری از سلاح‌های موردعلاقه او در بازی وجود دارند. هم‌چنین با انتخاب اسلحه‌ی Devil Bringer نرو توانایی‌های جدیدی را در طول بازی به دست می‌آورید، ازجمله اینکه قادر به شناسایی مأموریت‌های مخفی یا انبارهای Red Orbs می‌شوید.

دو ویژگی منحصربه‌فرد Turbo Mode که باعث افزایش بیست‌درصدی سرعت در مبارزات و Legendary Dark Knight Mode که در برخی از مأموریت‌ها می‌توان در یک‌لحظه با بیش از 100 دشمن مبارزه کرد، هر دو ویژگی در نسخه ویژه منتشر شد. ویرجیل، تریش و لیدی شخصیت‌‌های قابل بازی جدیدی هستند که به Devil May Cry 4: Special Edition اضافه شده‌اند. لیدی در مراحلی که مربوط به نرو است، قابل بازی خواهد بود. بخش Dark Knight نیز که برای اولین بار در نسخه PC بازی گنجانده شده بود، بخشی است که در آن دشمنان با سرسختی بیشتر و در تعداد زیادتری به شما حمله‌ور خواهند شد. هم‌چنین این نسخه‌ی به‌روز شده دارای گرافیک 1080p و گیم‌پلی 60 فریم بر ثانیه، ظاهر واضح‌تر و احساسات ملموس‌تر است. به‌علاوه بازی نسبت به نسخه نسل قبلی خود، بهبودهای زیادی در زمینه بالانس و موارد دیگر داشته است. در کنار این قابلیت‌های جدید مثل شخصیت‌های قابل بازی بیش‌تر و ارتقای فنی، ترفندهای بیشتری نیز در گیم‌پلی خود دارد و شانس پیدا کردن Red Orb و Proud Soul در این بازی بیشتر شده است که باعث شده، زودتر و راحت‌تر شخصیت خود را ارتقا داده و به سطح‌های بالاتر دست یابید. شرکت سازنده به‌خوبی موفق به انجام‌وظیفه‌ی خود شده است و این IP را نه‌تنها به‌روزهای اوج خود بازگردانده، بلکه آن را به بهترین فرم خود رسانده است. همین مورد در مورد Devil May Cry 4: Edition special برای Xbox One، PlayStation 4 و PC نیز صادق است.

در ادامه برای دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8.1
Processor: Intel(R) Core(TM) 2 Duo 2.4GHz, AMD Athlon(TM) X2 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA(R) GeForce(R) 8800 GTS, AMD Radeon(TM) HD 3850 with 512MB RAM or better
DirectX: Version 10
Storage: 27 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8.1
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 3.0GHz, AMD FX-4100 3.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA(R) GeForce(R) GTX 570, AMD Radeon(TM) HD 7790
DirectX: Version 10
Storage: 27 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Devil May Cry 4 is an action-adventure hack and slash video game developed and published by Capcom in 2008 for the PlayStation 3, Xbox 360 and Windows platforms. It is the fourth installment in the Devil May Cry series and is written by Bingo Morihashi and directed by Hideaki Itsuno. The story follows Nero, a teenager possessing demonic powers who is on a mission to stop the series’ main character, Dante, after he assassinates demons and the leader of the Order of the Sword. The player controls both Nero and Dante as they fight enemies in close combat using firearms, swords, and other weapons.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 25 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    کارت گرافیک : ati radeon hd 5450
    رم : 4 گیگ
    سی پی یو : intel (r) pentium (r) cpu g2030 @ 3.00 ghz 3000 mhz . 2 core (s) . 2

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      احتمال لگ بالاست

  • Avatar

    متین رحیمی

    مهمان

    سلام من برنامه رو چند بار نصب کردم نرم افزار های موردنیازشم کردم اما هر دفعه وارد بازی که میشم فقظ چشم و دهن کاراکتر هارو نشون میده تمام صفحه هم نیست مشکل از چیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hasan

    مهمان

    سلام
    برای خیلی از مشکل ها برنامه directx x رو نصب کنید سرچ کن تو گوگل دایریکس ایکس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Soheil

    مهمان

    Amd A10-4600M APU with Radeon(tm) Hp
    Ram:8
    Graphic:HD 7660G
    2.30gh
    System type 64 bit_×64

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Soheil

      پشتیبانی

      اجرا میشود

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه