یحیی رحیمی

بازی Rocket League از دوم مهر با اعطای کارت تخفیف 10 دلاری مجانی خواهد شد

یحیی رحیمی 26 شهریور 1399 بدون دیدگاه
723 بازدید

بازی Rocket League اولین بار در سال 2015 روانه بازار شد و موفق به فروش خوبی چه روی رایانه‌های شخصی و چه کنسول‌های بازی شد. این بازی از ابتدا تابه‌حال به‌صورت پولی در اختیار کاربران قرار داشته است اما با توجه به خریداری استودیو Psyonix توسط Epic Games، تصمیمات بزرگی برای آینده بازی گرفته‌شده‌اند و از هفته آینده، صفحه جدیدی از داستان راکت لیگ را تجربه خواهیم کرد.

استودیو Psyonix با انتشار اعلامیه‌ای، خبر مجانی شدن بازی Rocket League را از روز 23 سپتامبر مصادف با 2 مهر اعلام کرده است. قبل از تغییر فرمت بازی، آپدیت جدیدی در روز 16 سپتامبر منتشر می‌شود که یک سری ویژگی‌های جدید را ازجمله حالت کراس پلتفرم و اتصال حساب استیم به Epic Games را به همراه یک سری آیتم‌های مخصوص و تغییرات دیگر دریافت خواهد کرد. پس از انتشار آپدیت نهایی، کاربران جدید از روز دوم مهر به بازی اضافه خواهند شد.

با انتشار بازی Rocket League روی فروشگاه اپیک گیمز، بازی از روی استیم حذف خواهد شد؛ اما اگر قبلاً راکت لیگ را روی استیم خریداری کرده‌اید، بازی در کتابخانه استیم شما باقی خواهند ماند و تنها فرصت خریداری برای افراد جدید برداشته می‌شود. نسخه مجانی بازی، ویژگی‌های مهمی مانند Rocket Pass و پکیج‌های آیتم را بازمی‌گرداند و رویدادهای داخل بازی مانند Fortnite در نظر گرفته‌شده‌اند. رویداد Liama-Rama برای شروع در نظر گرفته‌شده که در همکاری با فورتنایت برگزار خواهد شد.

اپیک گیمز برای افرادی که بازی را در ماه اول به‌حساب خود اضافه کنند، پیشنهاد جالبی در نظر گرفته و یک کارت تخفیف 10 دلاری به هر کاربر اهدا می‌شود. این کارت تخفیف را می‌توان هنگام خرید بازی و بسته‌های الحاقی در فروشگاه خرج کرد و این فرصت بی‌نظیری برای خرید بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 است. منتظر دریافت بازی Rocket League در روز دوم مهر باشید. این بازی روی پلتفرم های دیگر هم مجانی می شود و نیازی به Ps Plus و Xbox Live Gold برای تجربه بازی نیست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.