Rocket League
یحیی رحیمی

نسخه مجانی Rocket League نیازی به PS Plus و Nintendo Switch Online نخواهد داشت

یحیی رحیمی 13 شهریور 1399 بدون دیدگاه
747 بازدید

مدل تجاری بازی Rocket League به‌آرامی در حال تغییر است و این بازی از اواخر ماه میلادی به‌صورت یک سرویس مجانی با خرید درون برنامه‌ای تغییر شکل خواهد داد. مدتی پیش، از تغییرات چالش‌های بازی و اضافه شدن تورنمنت‌های جدید باخبر شدیم و امروز خبر مهمی در مورد ماهیت آنلاین بازی منتشرشده است. با مجانی شدن بازی راکت لیگ، دیگر نیازی به عضویت در سرویس‌های آنلاین PS Plus و Nintendo Switch Online نخواهد بود و همه می‌توانند به‌صورت آنلاین با دوستانشان بازی کنند.

آنلاین بازی کردن روی رایانه‌های شخصی نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارد اما کنسول‌های بازی، کاربران را مجبور به عضویت در سرویس‌های آنلاین مانند پلی‌استیشن پلاس و اکس باکس لایو می‌کنند. حذف پیش‌نیاز عضویت در این سرویس‌ها به‌منظور تجربه بازی Rocket League خبر مهمی برای طرفداران بازی خواهد بود. فعلاً از حذف نیاز به سرویس Xbox Live Gold چیزی گفته نشده است و به نظر کاربران اکس باکس وان نیاز به عضویت در این سرویس خواهند داشت.

تیم توسعه بازی راکت لیگ به دنبال ایجاد رویدادهای متفاوتی در بازی، مشابه Fortnite است. این رویدادها خارج از سیزن پس بازی خواهند بود و در اختیار همگان قرار خواهند گرفت. از این به بعد تمامی رویدادهای دارای تاریخ شروع و پایان مشخص خواهند بود و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت حل خواهند شد. آپدیت مجانی بازی بخش تازه‌ای به نام Supersonic Legend را ارائه می‌دهد که مخصوص کاربران حرفه‌ای با رنک بالاست. جوایز خاصی در این بخش ارائه می‌شود و تجربه‌ای خاصی در اختیار کاربران قدیمی قرار داده می‌شود.

تیم توسعه بازی Rocket League به دنبال ارتقای تجربه بازیکنان جدید است. افراد تازه‌کار با سرعت بیشتری پیشرفت خواهند کرد و ورود به بازی آسان خواهد شد. تاریخ دقیق مجانی شدن بازی مشخص نیست اما اواخر سپتامبر منتظر دریافت آپدیت جنجالی بازی باشید. اگر تمایل به تجربه بازی دارید، لازم است آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید یا اینکه منتظر انتشار مجانی بازی بمانید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.