دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition برای PS5
دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition برای PS5

پارسی گیم 30 آبان 1400 بدون دیدگاه
467 بازدید

دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition برای پلی استیشن 5

گروه موسیقی ریدیوهد (Radiohead) اسم شناخته‌شده‌ای برای عاشقان موسیقی راک است و این گروه بریتانیایی در طی سه دهه‌ی اخیر آثار فاخر و پرطرفداری را منتشر کرده‌اند که آمیخته‌ای از سبک‌های اکسپریمنتال راک، آرت راک و آلترناتیو بوده است. ریدیوهد اخیراً دو آلبوم موسیقی مشهور Kid A و Amnesiac را که در سال‌های ابتدایی 2000 منتشرشده‌اند را در قالب آلبوم جدید به نام Kid A Mnesia بازنشر کرده است که شامل چند ترانه‌ی جدید نیز می‌شود. این گروه با هدف نزدیک کردن طرفداران به آلبوم، دست به کار تازه‌ای زده‌اند و بازی Kid A Mnesia Exhibition را منتشر کرده‌اند. با دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition به موزه‌ای هنری پا بگذارید که لحظاتی دلهره‌آور و انقلابی برای شما خواهد ساخت.

بازی Kid A Mnesia Exhibition در واقع پیوند میان هنر و بازی‌های ویدیویی است. این اثر را نمی‌توان یک بازی ویدیویی سنتی نامید، بلکه اثری است تکان‌دهنده که دروازه‌ی ورود به ذهن آشفته‌ی گروه ریدیوهد است. این نمایشگاه هنری با پخش ترانه‌های آلبوم نام‌برده همراه است و تجربه‌ای بسیار نو در دنیای موسیقی و بازی‌های ویدیویی حساب می‌شود. فضای بازی کاملاً نوآورانه و خلاقانه است و نتیجه‌ی ایده‌های اعضای گروه است که به لطف توسعه‌دهندگان شرکت اپیک گیمز برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 به صورت کاملاً رایگان منتشر شده است. با دانلود بازی، سفری آرام به تاریک‌ترین دالان‌‌های ذهن تام یورک، رهبر گروه ریدیوهد بیندازید.

تام یورک توضیحاتی در مورد نحوه‌ی ساخت بازی بیان کرده که اندک فضای مرموز آن را می‌کاهد. این گروه به دنبال برگزاری نمایشگاهی فیزیکی در مرکز لندن بوده است که نیاز به دکوری آینده‌نگرانه و مشابه یک سفینه‌ی فضایی داشته است. ساخت چنین نمایشگاهی از صفر، کار فوق‌العاده دشوار و غیرممکن بوده است، زیرا که اعضای گروه می‌خواسته‌اند که این دکور به شهرهای دیگر مانند نیویورک، توکیو و پاریس نیز حمل شود. رؤیای برگزاری چنین نمایشگاهی در حال جان باختن بوده است، تا اینکه اپیک گیمز به کمک آن‌ها می‌آید و ایده‌ی خلق چنین نمایشگاهی را به واقعیت تبدیل می‌کند.

تمام کاری که در بازی Kid A Mnesia Exhibition می‌توانید انجام دهید، زوم کردن روی اشیاء و همچنین حرکت در اتاق‌ها و راهروهای اعجاب‌انگیز است. ترانه‌های مختلف ریدیوهد در اتاق‌های مختلف پخش می‌شوند و همچنین تصاویری پرمعنی و عجیب که همگی محصول ذهن خلاق Radiohead روی دیوار نمایش داده می‌شوند. دیوانگی در این نمایشگاه معنی دیگری پیدا می‌کند و تجربه‌ی بازی مانند قرار گرفتن در جنگلی گم‌شده و اسرارآمیز است که تلاش برای یافتن خروجی، تنها منجر به دیوانگی بیشتر خواهد شد. با دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition به دنیایی از ناشناخته‌ها سفر کنید.

اگر به بازی‌هایی با پس‌زمینه‌ای هنری علاقه‌مند هستید، Death Stranding و Hollow Knight را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kid A Mnesia Exhibition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

KID A MNESIA is a fevered dream-space, an edifice, built from the art & creatures, words & recordings of Radiohead’s Kid A and Amnesiac uncovered from 20 odd years ago, reassembled and given new mutant life.
Stanley Donwood and Thom Yorke’s twisted anxious artwork and writing made to accompany the music of Radiohead’s Kid A and Amnesiac is uncovered and brought back to life, in a building hidden in a forest made in pencil, stretching the idea of what an exhibition is to breaking point.. or into something else entirely.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.