Fortnite John Wick
یحیی رحیمی

Fortnite به صورت رسمی شخصیت John Wick را در رویداد جدید خود اضافه کرد

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
794 بازدید

ممکن است که Avengers برای شما بسیار باحال و جذاب به نظر بردس اما John Wick چیز دیگری است! اخیرا قسمت سوم فیلم به نام John Wick: Chapter 3 – Parabellum به سینماها راه پیدا کرده است و Fortnite نیز از همین استفاده کرده است و فصل نهم خود را با این فیلم سینمایی جذاب گره زده است.

بر اساس وب سایت Epic، یک مود جدید در بازی Fortnite شکل گرفته است که اسم آن نیز Wick’s Bounty است. اگر از قسمت سوم فیلم خبر داشته باشید، می توانید دلیل انتخاب این اسم را بفهمید. این قسمت از فیلم در مورد جایزه بگیرهایی است که دنبال فاتل بزرگ و بدنامی است که کل فیلم بر اساس او ساخته شده است. بازیکنان در این مود با اهدافی مواجه می شوند و باید طلا جمع آوری کند. اولین فردی که بتواند تمام کارها را انجام دهد، برنده بازی خواهد بود.

البته این را در نظر داشته باشید که شما نیز همان هدفی هستید که همه به دنبالش هستند و در نتیجه کار بسیار سختی پیش رو دارید. البته این آرزوی دست نیافتنی است اما جالب می شد اگر دیالوگ ها یا عباراتی را فیلم اصلی نیز در این مود می شنیدیم. به هر حال بازیکنان با چالش های زیادی با تیم John Wick مواجه خواهند شد. این چالش ها عبارتند از: The Gold Token Back Bling، One Shot Glider، Boogeyman Wrap و ممچنین چالش هایی برای دریافت XP بیشتر.

Fortnite John Wick 2

همچنین لباس مخصوص John Wick نیز در فروشگاه Epic Gamesدر دسترس است و می توانید آن را خریداری کنید. این مود همیشگی نخواهد بود و بعد از طی مدتی از Fortnite غیب خواهد شد البته John Wick مانند مود Thanos فیلم سینمایی Avengers، دارای قدرت های عجیب و غریب نخواهد بود و آدمی معمولی است. اخیرا نیز بازی John Wick Hex معرفی شده است و این فیلم سینمایی نیز آرام آرام در حال ورود به عرصه بازی های ویدیویی است.
نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.