یحیی رحیمی

تک‌تیرانداز قدرتمندی در آپدیت جدید Fortnite اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1397 بدون دیدگاه
727 بازدید

اگر دیروز به‌حساب کاربری خود در بازی Fortnite Battle Royale واردشده باشید، احتمالاً با پیام آپدیت جدید روبه‌رو شده باشید. Epic Games قول داده است که تک‌تیرانداز جدیدی به بازی اضافه کند و به‌زودی شاهد آن در Fortnite Battle Royale خواهیم بود.

در زیر می‌توانید این پیام را مشاهده کنید که در روز یکشنبه برای کاربران بازی نمایش داده‌شده است. بر اساس این تصویر می‌توان گفت که Epic، اسنایپر قدرتمندی را به بازی اضافه خواهد کرد و این آیتم از نوع افسانه‌ای و فوق کمیاب خواهد بود. چند وقت پیش یک SMG نیز به بازی اضافه‌شده است که بازهم در دسته افسانه‌ای قرار گرفت و Epic روند سودآوری را خوب یاد گرفته است.

بر اساس گفته‌های حساب Fortnite Battle Royale News در توییتر، این تک‌تیرانداز فوق قدرتمند، صدمه 157 عددی به حریف خواهد زد. این عدد به معنی آن است که برخورد گلوله با هر جای بازیکن منجر به کشتن آن خواهد شد. مگر اینکه میزان خون و همچنین ضدگلوله او کاملاً پر باشد. البته این‌ موضوع زمانی قاطعیت دارد که گلوله به سر حریف برخورد نکند و در صورت برخورد، با یک تیر به آن دنیا فرستاده خواهید شد.

Epic قول داده است که این آپدیت را یا فردا یا پنجشنبه منتشر کند. استدیو بازی همیشه عادت دارد که در این دو روز آپدیت‌های بازی را منتشر کند و احتمالاً با قطعی‌هایی در سرور بازی مواجه خواهیم بود. در حال حاضر چالش‌های هفته پنجم بازی در جریان است و می‌توانید مأموریت‌های هفته چهارم و همچنین پنجم را انجام دهید. با این اسنایپر جدید به حساب همه برسید!

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.