دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 6 برای PC
دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 6 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rocket League NFL Fan Pass برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1399 36 دیدگاه
13,488 بازدید

دانلود بازی Rocket League NFL Fan Pass برای کامپیوتر

سال 2008 بود که به‌یک‌باره با ایده عجیبی مواجه شدیم: ترکیب فوتبال با اتومبیل‌رانی! آن زمان همه افراد این ایده ترکیب فوتبال و اتومبیل‌رانی را به سخره گرفتند و منتقدان نیز حسابی بازی که از دل آن بیرون آمده بود را کوبیدند. استودیو Psyonix اما تسلیم نشد و بعد از مدتی با بازی Rocket League برگشت و نشان داد که آنچه در سر داشت واقعاً ارزش صدها بار امتحان کردن را دارد.ایده‌ای که در آخر باعث شد یک سری ماشین‌های مسابقه به دنبال توپ بزرگی گاز دهند و هدف اصلی‌شان گل زدن به حریف باشد… اخیراً استودیو فصل ششم بازی به نام Rocket League Rocket Pass 6 را شروع کرده است و محتوا و رویدادهای جدیدی برای لذت بردن شما آماده‌شده است.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی Rocket League عدم وجود پاورآپ ها و پرداخت‌های درون بازی است. در این بازی جیب شما اهمیتی ندارد بلکه تنها توانایی‌های شماست که حرف اول و آخر را می‌زند. تنها توپ و زمین و نحوه بازی کردن شما نتیجه را مشخص می‌کنند و این عالی است. زمانی که شکست بخورید، دلیل آن قدرت نابرابر حریفتان یا امداد غیبی پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست بلکه توانایی‌ها هستند که برنده را مشخص می‌کنند.. در Rocket League پس از انتخاب ماشین خود به زمین فرستاده می‌شوید و از آن برای ضربه زدن به توپی که از شما بزرگ‌تر است، استفاده می‌کنید. بازی شما می‌تواند یک در مقابل یکتا چهاردر مقابل چهار باشد، البته شما می‌توانید قوانین بازی را شخصی‌سازی کنید. ماشین‌ها توانایی پریدن رادارند و در زمین نیز مکان‌های مشخص‌شده‌ای وجود دارد که با گذشتن از روی آن‌ها می‌توانید سرعت خود را با نیترو افزایش دهید و از آن برای نابود کردن خودروی حریف یا به‌سرعت طی کردن طول زمین استفاده کنید.

Rocket League Rocket Pass 6 با تم جدیدی به نام Neo Tokyo شروع می‌شود. با این آپدیت فصل 14 بازی شروع می‌شود و مانند همیشه جوایز زیادی برای شما در نظر گرفته‌شده است. بیش از 70 نوع جایزه وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به اتومبیل، خوشحالی بعد گل و سرعت‌دهنده اشاره کرد. با خرید Pass جدید نیز به‌صورت خودکار یک خودرو به نام Ronin دریافت می‌کنید که حسابی شمارا خوشحال خواهد کرد هرچند که باید تا سطح 70 پیشرفت کرده باشید. مانند همیشه Pass جدید به یک سری هفته‌های متوالی تبدیل‌شده است و هر هفته نیز یک سری چالش‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود که با تکمیل آن‌ها جوایز خوبی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این‌ها آیتم‌های جدیدی نیز در نظر گرفته‌شده‌اند و مسابقات با تغییر جدید جان تازه‌ای گرفته است. در این سبک نگاهی به Team Sonic Racing و TrackMania Stadium بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 6 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS
Processor: 2.5 GHz Dual core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 760, AMD Radeon R7 270X, or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS
Processor: 3.0+ GHz Quad core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 470, or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rocket League is a high-powered hybrid of arcade-style soccer and vehicular mayhem with easy-to-understand controls and fluid, physics-driven competition. Rocket League includes casual and competitive Online Matches, a fully-featured offline Season Mode, special “Mutators” that let you change the rules entirely, hockey and basketball-inspired Extra Modes, and more than 500 trillion possible cosmetic customization combinations.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    امید

    مهمان

    سلام لطفا جواب بدید
    رم 8 . 64 بیت . core i 3 9100 f
    اجرا میشه؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امید

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه