Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

جواب استودیو ساکرپانچ به سوالات در مورد بازی Ghost of Tsushima

یحیی رحیمی 10 خرداد 1399 بدون دیدگاه
873 بازدید

اخیرا یکی از توسعه دهندگان استودیو SuckerPunch Productions در پست تازه وب سایت پلی استیشن به سوالات مختلف علاقه مندان به بازی Ghost of Tsushima جواب داده است. کانل در مورد بخش های مختلف بازی همچون سطح سختی و همچنین مراحل فرعی و طول آن‌ها صحبت کرده است.

او در مورد سلاح های مورد استفاده در بازی گفته است که کاتانا سلاح اصلی بازی خواهد بود و می توان آن را با ویژگی ها و ظاهر تازه ای زنده کرد. علاوه بر آن هیچ سیستم کارمایی وجود ندارد و مهم نیست که چطور بازی می کنید، قرار نیست یک دفعه کسی بیاید و بی دلیل سر شما را جدا کند. می توانید اینجا در مورد بازی بیشتر بدانید.

در ادامه از نیت فاکس، کارگردان بازی Ghost of Tsushima پرسیده شده است که طول بازی چه اندازه است. او در جواب گفته است که هنوز نمی داند دقیقا با چه اندازه محتوا روبه رو هستیم و شخصا یک هفته است که به انجام بازی می پردازد و فعلا به پایان آن نرسیده است. اما باور دارد که این طولانی ترین بازی است که استودیو تا به حال ساخته است.

یکی از ویژگی های جالب این بازی، نحوه حرکت باد است. به نوعی جهت حرکت باد روی صفحه مشخص خواهد شد و بازی باز تصمیم می گیرد که با استفاده از آن به نقاط مختلف نقشه حرکت کند. کانل در این مورد گفته است که این یکی از ویژگی هایی است که استودیو از همان روزهای اول توسعه بازی در نظر داشته است و به دنبال آن بوده است که حس جهت یابی را با حرکت باد ترکیب کند.

این ویژگی باعث شده است که باد به صورت کاملا واقعی به سمت بازیکن بوزد و حتی بسیاری حرکت شنل شخصیت اصلی بازی را که زیر نسیمی ملایم تکان می خورد تحسین کرده بودند. در مورد سطح سختی بازی هم گفته شده است که Ghost of Tsushima از آنچه در State of Play نشان داده شد، دشوارتر خواهد بود. همچنین مبارزه نیز بسیار خشن و مرگ بار است و یک ضربه می تواند بازیکن را از دور بازی خارج کند.

بازی Ghost of Tsushima روز 17 ژوئیه منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.