دانلود بازی God’s Trigger برای PC
دانلود بازی God’s Trigger برای PC پارسی گیم

دانلود بازی God’s Trigger برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
9,756 بازدید

دانلود بازی God’s Trigger برای کامپیوتر

ژانر بازی‌های دونفره یا Co-Op همیشه مظلوم واقع‌شده است و بازی‌های داستانی کمی را می‌توان پیدا کرد که کنار دوستمان بنشینیم و همراه هم مراحل را پیش ببریم؛ اما اگر به دنبال چنین چیزی هستید، God’s Trigger از آن دسته شوترهای خشن و هیجان‌انگیز است که هیچ‌گاه مشابه آن را هم ندیده‌اید. استدیو One More Level از ایده جالبی بهره گرفته است و بازی را از نگاه چشم خدا به نمایش گذاشته است و همه‌چیز را از بالا می‌بینیم. دنیا به‌هم‌ریخته است و زمان به هم پیوستن فرشته و شیطان فرارسیده است و باید هرکسی که پیش می‌آید را نابود کرد و دنیا را از نابودی کامل نجات داد.

God’s Trigger در دو حالت تکی و دو نفره بازی می‌شود و همه‌چیز به تاکتیک ورود شما به اتاقی‌های ممتد بازی دارد. تقریباً تمام دنیای بازی از اتاق‌های تودرتو ساخته‌شده است و داخل این اتاق‌ها نیز دشمن مانند مور و ملخ ریخته است و تنها کافی است که در را بازکنید و حمام خون به راه بیندازید. برای کشتن دشمنان تنها تفنگ چاره‌ساز نیست و لازم است که از سلاح‌های کشتارجمعی و نارنجک نیز استفاده کنید و بالاخره اینجا باید نشان دهید که یک ترسو نیستید. قهرمان‌بازی شما هستید و ممکن است خون به تمام جا بپاشد و نباید یک قدم هم عقب نشست.

تنها یک تیر برای کشتن حریف کافی است و همین سرعت عجیبی به God’s Trigger می‌بخشد و به همین دلیل باید حواستان جمع باشد که گلوله نخورید و باید سریع‌تر از دشمن فکر کنید. مردن در این بازی مانند آب خوردن است و به همین دلیل اگرچند باری هم جان سالم به درنبردید و دوباره مرحله را شروع کردید، نگران نباشید که این اتفاق عادی است. شاید در ابتدا مرگ‌های زیادی را شاهد باشید اما همان‌طور که گفتیم، تاکتیک چاره‌ساز است و باید قبل از ورود به اتاق خوب جوانب کار را در نظر داشته باشید.

یکی از قابلیت‌های جذاب نیز بازگرداندن دوست شما به بازی و دادن جان دوباره به اوست. برای این کار البته تنها چند لحظه فرصت دارید و اگر بیشتر از این لفتش بدهید، خود و دوستتان به همان‌جایی که دشمنان را می‌فرستید، پرواز خواهید کرد. این بازی در اصل برای دو نفره ساخته‌شده است و اگر می‌خواهید تکی پیش بروید، کار سختی دارید و مواظب خودتان باشید! God’s Trigger ایده جالب و دوست‌داشتنی دارد و این ایده ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. خون همه‌جا پاشیده و بوی باروت تمام فضا را پرکرده است. صدای نفس‌نفس زدن به گوش می‌رسد؛ اینجا God’s Trigger است، تنها یک نفر جان سالم به درمی‌برد. دوست دارید زنده بمانید و یک قهرمان نام بگیرید؟ یا اینکه موش ترسوی کوچولو؟

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8.1 / 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5 2,3 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 560 GTX 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compliant

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i7 3,0 GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compliant

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When an Angel and a Demon team up to kill their way into Heaven and stop the apocalypse, bullets will fly and blood will be shed. Play solo or in with a friend and burst through a room in a matter seconds killing enemies with a bucketload of weapons, special abilities, and melee options in a show of blood and explosions!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.