دانلود بازی Lumencraft برای PC
دانلود بازی Lumencraft برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lumencraft برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1401 بدون دیدگاه
4,032 بازدید

دانلود بازی Lumencraft برای کامپیوتر

یک ژانر بسیار خاص و جالب به نام دفاع از قلعه وجود دارد که زیرمجموعه ژانر استراتژیک است. در بازی‌های دفاع از قلعه، شما کنترل تعداد زیادی نیروی نظامی و ابزار دفاعی را به دست می‌گیرید تا با چینش درست آن‌ها در محیط، بتوانید جلوی حمله نیروهای شرور دشمن را بگیرید. بازی‌های دفاع از قلعه به دلیل گیم پلی ساده، ولی درگیر کننده و اعتیادآورشان، محبوبیت زیادی دارند. یکی از جدیدترین بازی‌هایی که قرار است با نوآوری‌های فراوانش تمام ژانر دفاع از قلعه را متحول کند، Lumencraft نام دارد. Lumencraft توسط استودیوی Dynamic Games2 ساخته شده که متخصص این گونه بازی‌ها است.

چیزی که Lumencraft را از سایر بازی‌های معمولی دفاع از قلعه مجزا می‌کند، ویژگی‌های مختلف گیم پلی‌اش است که شامل تیراندازی از زاویه دید بالا و همچنین قابلیت‌های ساخت پایگاهش است. شما باید در دنیای بزرگ و خطرناک این بازی حرکت کرده و به جمع آوری منابع مفیدی بپردازید که دفاع نهایی شما را از پایگاه تضمین می‌کنند. برای ساخت اسلحه‌های دفاعی نیاز به این منابع دارید و تنها راه به دست آوردنشان، ورود به منطقه دشمن و شیرجه به دل خطر است. با این حال هر چه که در بازی جلوتر بروید، منابع بهتری پیدا کرده و به مرور تبدیل به بزرگ‌ترین فرمانده پایگاه‌های نظامی در دنیا خواهید شد.

گرافیک بازی Lumencraft با اینکه به صورت دو بعدی طراحی شده، ولی یکی از زیباترین استایل‌های هنری امسال را درون این بازی پیدا خواهید کرد. از طراحی پایگاه‌ها گرفته تا مناطق بیگانه و همچنین انفجارهای بزرگ، همگی شامل رنگ‌ها و جلوه‌های زیبایی هستند. همچنین طراحی صدای شلیک اسلحه‌ها و منفجر شدن ساختمان‌ها به شدت طبیعی و باورپذیر است. وقتی بحث بازی‌های تاپ داون شوتر با المان‌های دفاع از قلعه به میان بیاید، خیلی نمی‌توان بازی‌های بهتر و تأثیرگذارتری نسبت به Lumencraft در سال 2022 پیدا کرد. پس هر چه زودتر دست به کار شده و این عنوان بی نظیر را دانلود و تجربه کنید.

بازی Lumencraft عنوانی در سبک شوتر و دفاع از قلعه است که شما را در یک دنیای بیگانه و پر از خطرهای فضایی قرار می‌دهد. شما باید به دنبال یافتن منابع بوده تا به وسیله آن‌ها پایگاه و اسلحه‌های فراوانی بسازید. گرافیک و صداگذاری زیبای این بازی، آن را تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازی‌های دفاع از قلعه و استراتژیک سال کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Orcs Must Die 3 Tipping the Scales و Star Traders Frontiers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lumencraft برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Dual Core CPU @3Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated GPU 2 GB VRAM, OpenGL 3.3 support
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Quad Core CPU @4Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080 or similar. 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Lumencraft is a top-down action shooter with tower defense elements. Emerge into a fully destructible environment where light and shadow play key roles. Build your base, dig some tunnels and find lumen – humanity’s only chance for survival.
BECOME SAVIOUR OF MANKIND
The year 2221: More than two centuries ago, the surface of the planet became uninhabitable. The remnants of humanity struggle to survive without electricity and light. Dreams of a better future died long ago, but a recently discovered mineral has brought a spark of hope. Lumen, a crystal with high energy potency, may be the last chance for a struggling civilization. Scouts, brave miners, have been sent underground to a settlement near the Lumen deposits. New scouts continue to join this mission, but so far, no one has returned. It seems that the darkness of the underground holds more than just natural riches…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.