ps5-playstation-studios-symbol-branding
یحیی رحیمی

پلی استیشن به دنبال خرید استودیوهای جدید

یحیی رحیمی 7 آبان 1399 1 دیدگاه
288 بازدید

کنسول پلی استیشن 5 کمتر از یک ماه دیگر به بازارها عرضه خواهد شد و پیش‌خرید آن با استقبال با زیادی روبه‌رو شده است. مدیر پلی استیشن گفته که احتمالاً هیچ کنسولی هنگام عرضه رسمی برای فروش باقی نماند و ممکن است، تنها افرادی که کنسول را پیش‌خرید کرده‌اند، موفق به دریافت آن در روز اول شوند. بازی‌های انحصاری سونی، تأثیر زیادی در موفقیت این شرکت داشته‌اند و روند خرید استودیوهای جدید در نسل آینده هم ادامه خواهد یافت.

جیم رایان، مدیر پلی استیشن، در گفتگو با رویترز در مورد خرید استودیوهای جدید و به دست آوردن حق مالکیت گروه‌های بازی‌سازی در آینده‌ای نزدیک گفته است. رایان گفته که خرید استودیوهای جدید هر زمان که لازم باشد انجام خواهد گرفت و این شرکت، به‌منظور تقویت لیست بازی‌های انحصاری، گزینه‌هایی آماده کرده که ممکن است به‌زودی خبرهای بیشتری دریافت کنیم.

سونی در طول سال‌های اخیر، بارها از علاقه به خرید استودیوها و به خدمت گرفتن استودیوهای جدید گفته اما هیچ‌گاه حرکتی در این مورد نداشته است. آخرین استودیویی که به لیست استودیوهای اول‌شخص سونی پیوست، Insomniac Games بود که در سال 2019 خریداری شد. این استودیو به‌زودی اولین بازی خود را به نام Spider-Man: Miles Morales تحت هدایت سونی منتشر خواهد کرد.

ما قطعاً به آینده نگاه می‌کنیم و فکر می‌کنم که می‌توانیم بهتر ازآنچه فکر می‌کردم، عمل کنیم. (خرید استودیوهای جدید) زمانی خواهد بود که بتوانیم توانایی داخلی خود را با خرید تقویت کنیم و ممکن است که این اتفاق بیفتد.jim ryan

باید دید پلی استیشن چه تصمیمی در آینده خواهد گرفت اما مشخص است که این برند به خرید استودیوهای جدید ادامه خواهد داد و ممکن است روندی هجومی‌تر نسبت به دوران پلی استیشن 4 را ببینیم. بالا گرفتن رقابت میان ایکس باکس و پلی استیشن، سونی را وادار به تغییرات اساسی خواهد کرد که در آینده‌ای نزدیک از آن‌ها باخبر خواهیم شد.

کنسول پلی استیشن 5 روز 12 نوامبر برابر با 22 آبان ماه در آمریکا و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد و روز 29 آبان هم به نقاط دیگر جهان خواهد رسید. نظر شما در مورد صحبت‌های جیم رایان چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    ظاهرا برای سونی خوبه ولی آزادی دنیای گیم گرفته میشه و بزودی شاهد انحصار بسیار شدید در دنیای گیم خواهیم بود.

    پاسخ دهید