نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

شایعه: نسخه کامپیوتر Ghost Of Tsushima امسال منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 1 بهمن 1402 بدون دیدگاه
679 بازدید

شایعه تازه‌ای در مورد پورت بازی‌های پلی‌استیشن برای کامپیوتر منتشر شده که نشان می‌دهد اکثر بازی‌های این شرکت در راه پلتفرم PC هستند. نسخه کامپیوتر بازی Ghost Of Tsushima یکی از این آثار است که طبق گزارش‌ها امسال یعنی 2024 برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین پورت پی‌سی دیگر بازی‌های بزرگ سونی مانند God of War Ragnarok نیز در دست توسعه قرار دارد و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بازی گوست آو سوشیما یکی از مهم‌ترین عناوین انحصاری سونی به حساب می‌آید. پرداختن به ژاپن و داستانی متفاوت باعث شده تا بسیاری برای تجربه بازی، خارج از پلتفرم پلی‌استیشن هیجان‌زده باشند. با انتشار اکثر بازی‌های انحصاری برای کامپیوتر، هنوز نوبت به اثر نسل قبلی نرسیده است. فردی ادعا کرده که نسخه جدید برای کامپیوتر در حال توسعه است. او دلیل انتشار دیرهنگام بازی را هم اعلام کرده و مدعی است که استودیو سازنده، تجربه زیادی در مورد پورت بازی برای PC نداشته است و این باعث شده تا روند توسعه طولانی شود.

منبع شایعه جدید به نظر یکی از کارمندان استودیو Nixxes Software است. او در شبکه اجتماعی 4Chan که چندان قابل‌اعتماد نیست، برنامه جدید پلی‌استیشن برای سال 2024 را فاش کرده است. اگر این افشاگری صحیح باشد، بزرگ‌ترین سال سونی در پلتفرم PC را خواهیم دید. در واقع اکثر بازی‌های انحصاری در طی سال جاری برای کامپیوتر منتشر خواهند شد. علاوه بر Ghost of Tsushima، قرار است دو بازی The Last of Us 2 و همچنین Demon’s Souls نیز منتشر شوند.

نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushimaنسخه کامپیوتر Ghost Of Tsushima در راه است

افشاگر مدعی است که توسعه نسخه کامپیوتر گوست آو سوشیما بر عهده استودیو ساکرپانچ است و همین باعث شده تا فرایند تولید، طولانی شود. این اولین بار است که ساکرپانچ روی یک بازی کامپیوتر کار می‌کند و چرخه تولید بیش از حد انتظار طول کشیده است. قرار است که نسخه کامپیوتر بازی‌های گاد آو وار رگناروک و گرن توریسمو 7 نیز منتشر شوند. به نظر می‌رسد که این افشاگری چندان صحیح نباشد. اگر سونی بخواهد تمامی این بازی‌ها را در طی یک سال منتشر کند، باید هر ماه یک بازی عرضه کند.

در حال حاضر نزدیک‌ترین پورت کامپیوتر به ما، Horizon Forbidden West است. نسخه کامل این بازی قرار است با پشتیبانی از فناوری DLSS 3 منتشر شود. استودیو Nixxes تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. در عین حال هیچ خبری از بازی Bloodborne نیست و به نظر می‌رسد که سونی، برنامه‌ای برای این اثر ندارد. نظر شما چیست؟‌ آیا منتظر نسخه کامپیوتر Ghost of Tshushima هستید؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.