بهترین بازی های ورزشی سال 98
یحیی رحیمی

بهترین بازی های ورزشی سال 98 که باید تجربه کنید

یحیی رحیمی 1 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,201 بازدید

سال 1398 با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان نزدیک شده است. امسال بازی‌های ویدیویی فراوانی را مشاهده کردیم و سعی داشتیم تا با آخرین کیفیت و در سریع‌ترین زمان آن را به دست شما عزیزان برسانیم. ممکن است با نگاه به بازی‌های امسال در میان خیل آن‌ها گم و سردرگم شوید، ما بهترین بازی‌های هر سبک را برای شما آماده کرده‌ایم و امروز تصمیم داریم بهترین‌های ژانر ورزشی را ببینیم. پس با سفر اعجاب‌انگیز ما همراه باشید.

ورزش و تحرک برای سلامتی ما اهمیت زیادی دارد اما آن ورزشی که ما فکر می‌کنیم با مسابقات حرفه‌ای تفاوت زیادی دارد. جایی که افراد سال‌ها تمرین می‌کنند تا بتوانند در یک رقابت مقام به دست بیاورند. همه ما آرزو داشته‌ایم که یک‌بار جای بازیکنان فوتبال یا ورزشکاران حرفه‌ای بودیم و به لطف بازی‌های ویدیویی این امکان به ما داده‌شده است. مانند همیشه در سال 98 نیز نسخه‌های جدیدی از فرانچایزهای ورزشی دریافت کردیم و حالا می‌خواهیم بهترین آن‌ها را از 7 به یک رده‌بندی کنیم.

بهترین بازی های سال 98:

  1. بهترین بازی های اکشن سال 98
  2. بهترین بازی های ماجراجویی سال 98
  3. بهترین بازی های استراتژیک سال 98
  4. بهترین بازی های مسابقه ای سال 98
  5. بهترین بازی های ورزشی سال 98

AO Tennis 2

7- AO Tennis 2

تنیس بدون شک یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های رقابتی در دنیاست. ستاره‌هایی چون رافائل نادال و راجر فدرر با حرکات و مسابقات هیجان‌انگیزشان، بسیاری را طرفدار این ورزش کرده‌اند. به‌ندرت می‌توان یک بازی مناسب در این سبک پیدا کرد و شبیه‌سازهای مختلف تماماً فیزیکی غیرواقعی و عجیب‌وغریب را ارائه می‌دهند. بازی AO Tennis 2 توانست با ارائه گیم پلی واقعی و سرگرم‌کننده و همچنین بازیکنانی که با جزئیات بالا طراحی‌شده‌اند، آرزوی یک شبیه‌ساز تنیس را به واقعیت تبدیل کرده است. مسابقه در زمین خاکی و همچنین سروکله زدن با اسپانسرها و مدیریت مربی و شرکت در کنفرانس‌های خبری تنها بخش کوچکی از تجربه جذاب و کامل این بازی است.

Madden NFL 20

6- Madden NFL 20

فوتبال برای ما ایرانی‌ها مزه بسیار شیرینی دارد. همه ما در کوچه و خیابان به انجام این ورزش پرداخته‌ایم و در استادیوم‌ها اسم تیم موردعلاقه خود را فریاد زده‌ایم. هر آن‌قدر که ما از فوتبال خوشمان می‌آید، آمریکایی‌ها از فوتبال آمریکایی و از همان کودکی در مدرسه و دانشگاه با این ورزش بزرگ می‌شوند. بهترین فرانچایز شبیه‌ساز این ورزش سری Madden NFL است و امسال با بازی Madden NFL 20 شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم. استفاده از بخش داستانی که شمارا در نقش یک بازیکن تازه‌کار با رؤیای حضور در فینال لیگ حرفه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است و استفاده از تاکتیک‌های جدید نیز لذت بازی را دوچندان کرده است. گیم پلی مانند همیشه قوی و هیجان‌انگیز است و تجربه‌ای فوق‌العاده از فوتبال آمریکایی را ارائه می‌دهد.

Football Manager 2020

5- Football Manager 2020

سرمربی نقش بسیار بزرگی در هدایت یک تیم فوتبال دارد. تابه‌حال مربی‌های کاریزماتیک زیادی را مشاهده کرده‌ایم و حتی نشان دادن تصویر افرادی چون گواردیولا و مورینیو ما را به هیجان می‌آورد. همین باعث شده است که استودیوهایی به ساخت شبیه‌ساز مربی‌گری قدم بردارند و فرانچایز Football Manager در این مورد از همه موفق‌تر عمل کرده است. نسخه جدید این بازی به نام Football Manager 2020 با در اختیار گذشتن مدیریت تیم‌های متنوع و شرکت در مسابقات بزرگ اروپایی مانند همیشه بمبی از هیجان را آماده کرده است. استفاده از تکنیک‌های متنوع و همچنین برنامه تمرینی و استراحت به بازیکنان، خریدوفروش بازیکن و البته نتایج واقعی از نکات مثبت این بازی به‌حساب می‌آیند. این بازی می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند.

MLB The Show 20

4- MLB The Show 20

بدون شک تعداد شبیه‌سازهای ورزش بیس بال از انگشتان یکدست نیز کمتر است. استودیوهای بزرگ هیچ‌کدام چندان میلی به ساخت بازی در این سبک ندارند اما این سونی است که هرسال با سری بازی MLB The Show طرفداران این ورزش را هیجان‌زده می‌کند. امسال با بازی MLB The Show 20 شاهد یک عنوان بدون نقص و فوق‌العاده حرفه‌ای بودیم به‌نحوی‌که فیزیک این ورزش را با تمام جزئیات و کاملاً رئال به تصویر کشید. اضافه شدن مکانیک‌های نقش‌آفرینی و همچنین قابلیت ساخت تیم و جدال به‌صورت آنلاین از نکات مثبت این بازی شمرده می‌شود. منتقدان حسابی از این بازی تعریف کرده‌اند و قرار گرفتن این بازی در جایگاه چهارم، جای هیچ بحثی به‌جا نمی‌گذارد.

NBA 2K20

3- NBA 2K20

طرفداران بسکتبال NBA می‌دانند که در طول دهه گذشته تنها یک گزینه منطقی برای پاسخ به نیاز یک شبیه‌ساز بسکتبال وجود داشته است و آن‌هم NBA 2K بوده است. سال‌هاست که کمپانی 2K دست بالایی در زمینه تولید این بازی دارد و کسی یارای مقابله با او نیست. امسال نیز باعرضه NBA 2K20 شاهد پیشرفت بزرگی در زمینه گیم پلی و همچنین جلوه‌های بصری بودیم. پیشرفت‌های بخش My Career توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و البته اضافه شدن لیگ بسکتبال زنان نیز پرستیژ بازی را حسابی بالابرده است و شاهد یکی از بهترین نسخه‌های این بازی در طول چند سال اخیر هستیم.

eFootball PES 2020

2- eFootball PES 2020

فرانچایز Pro Evolution Soccer در طول سالیان گذشته فراز و نشیب زیادی را به خود دیده است. با از دست دادن حق امتیاز لیگ‌های مطرح اروپایی به رقیب نام‌آشنای خود، تعداد از طرفداران قدیمی نظر خود را در مورد این بازی تغییر داده‌اند. کونامی امسال با نوید یک عنوان خوب وارد بازار شد و eFootball PES 2020 توانست قول توسعه‌دهندگان را بالاخره به سرانجام برساند. شاهد تغییرات مثبت زیادی هستیم و اضافه شدن تیم اصلی یوونتوس نیز جلوه دیگری به بازی بخشیده است. بازیکنان قدیمی چون دیوید بکهام نیز در بازی حضور دارند و ازلحاظ گیم پلی نمی‌توان هیچ عیبی در این بازی مشاهده کرد و به نظر می‌رسد که PES در حال برگشت به‌روزهای شیرین خود است.

FIFA 20

1 – FIFA 20

شاید وقتی چند سال پیش اسم EA را می‌شنیدید، یک کمپانی منفور در ذهنتان شکل می‌گرفت. این کمپانی آمریکایی با تغییرات گسترده‌ای پا به بازار نهاد و یکی از بازی‌هایی که حسابی زیروبم آن را عوض کرد، فرانچایز FIFA بود. در سالیان اخیر اضافه شدن حق امتیاز لیگ‌های مهم و پرداختن به عمق واقعی مسابقات، تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه کرده است. FIFA 20 با اضافه کردن بخش فوتسال لذتی دوچندان را به طرفداران خود چشاند. بخش Career حسابی از نو کوبیده شد و حالا می‌توان زندگی واقعی یک مربی فوتبال را تجربه کرد. بدون شک خلاقیت بی‌حد و شمار توسعه‌دهندگان در بازی FIFA 20 کاری کرده است که دادن مقامی غیر از اول این لیست بی‌انصافی خواهد بود. همیشه قبل از تجربه یک بازی سؤال بزرگی وجود دارد که آیا باید دوباره این را پلی کنم یا نه؟ FIFA 20 به بهترین شیوه به این سؤال پاسخ می‌دهد.

شما نظر دیگری دارید؟ می‌توانید لیست خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.