PES-2020
یحیی رحیمی

بازی های جدید Xbox Game Pass: از PES 2020 تا The Division

یحیی رحیمی 15 آذر 1398 1 دیدگاه
2,713 بازدید

سرویس Xbox Game Pass هر ماه نسبت به ماه قبل پیشرفت بیشتری پیدا می کند. هر روز بازی های جدیدی به لیست بلندبالای آن اضافه می شود و کم کم دیگر خرید تک تک بازی صرفه نمی دهد. به هر حال مایکروسافت لیست بازی های جدید که قرار است به این سرویس اضافه شوند را معرفی می کند و چند روز آینده قطعا روزهای جذابی برای کاربران این سرویس است.

قرار است امروز دو بازی اکشن به نام های My Friend Pedro و همچنین Naruto to Boruto: Shinobi Striker به لیست بازی های Xbox Game Pass اضافه شوند. فردا نیز Demon’s Tilt راهش را به این لیست باز خواهد کرد. از جمله بازی های جدید نیز می توان Wandersong اشاره کرد که یک تجربه موسیقایی بسیار جالب و جذاب استو در آخر نیز روز 12 دسامبر eFootball PES 2020 به لیست اضافه می شود که ممکن است برای همه شماها نام آشنا باشد.

این تنها یک شروع است و بازی های Overcooked 2، The Division و البته Pathologic 2 نیز در راه هستند. ممکن است تا به حال فرصت نکرده باشید این بازی ها را تجربه کنید یا اینکه واقعا از پس خرید آن‌ها برنیامده باشید؛ حالا می توانید با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه، تمام آن‌ها را داشته باشید. بزرگ ترین بازی که قرار است به Xbox Game Pass اضافه شود، قطعا PES 2020 است که یکی دو ماه پیش عرضه شد و هنوز قیمت آن بالاست.

xbox-game-pass-december-2019

بازی های My Friend Pedro و Pathologic 2 نیز هر دو فوق العاده هستند و البته Overcooked 2 نیز در صورتی که آن را با دوستان خود تجربه کنید، اوقات خوشی برایتان می سازد. همین دیروز بازی Halo: Reach از سری The Master Chief Collection عرضه شد و این بازی را نیز می توانید در Game Pass پیدا کنید. اگر از کاربران این سرویس هستید، روزهای خوشی پیش روی شماست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه