بهترین بازی های مسابقه ای سال 98 که باید تجربه کنید
یحیی رحیمی

بهترین بازی های مسابقه ای سال 98 که باید تجربه کنید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,706 بازدید

سال 1398 با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان نزدیک شده است. امسال بازی‌های ویدیویی فراوانی را مشاهده کردیم و سعی داشتیم تا با آخرین کیفیت و در سریع‌ترین زمان آن را به دست شما عزیزان برسانیم. ممکن است با نگاه به بازی‌های امسال در میان خیل آن‌ها گم و سردرگم شوید، ما بهترین بازی‌های هر سبک را برای شما آماده کرده‌ایم و امروز تصمیم داریم بهترین‌های ژانر ریسینگ و رقابتی را ببینیم. پس با سفر اعجاب‌انگیز ما همراه باشید.

هیچ‌کسی از کارهای حوصله سر بر خوشش نمی‌آید. این هیجان است که روز ما را می‌سازد. از کودکی همه ما عاشق اتومبیل و ماشین‌های اسباب‌بازی بوده‌ایم و مطمئناً همه آرزوی داشتن یک خودرو را از همان زمان کودکی در سر داشته‌ایم. هرچند که به‌ندرت کسی میان ما مثل شوماخر پیدا می‌شود اما بازی‌های ویدیویی توانسته‌اند تجربه رانندگی در حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن را برای ما ایجاد کنند. ما بهترین بازی‌های مسابقه ای و اتومبیل‌رانی سال 98 را گرد هم آورده‌ایم و حالا از 7 شروع به بررسی می‌کنیم!

بهترین بازی های سال 98:

  1. بهترین بازی های اکشن سال 98
  2. بهترین بازی های ماجراجویی سال 98
  3. بهترین بازی های استراتژیک سال 98
  4. بهترین بازی های مسابقه ای سال 98

Need for Speed Heat

7- Need for Speed Heat

قطعاً همه می‌دانیم که Need for Speed سلطان بازی‌های اتومبیل‌رانی است. EA سال‌هاست با نسخه‌های مختلف بازیکنان را سرگرم کرده است و المان‌های جدیدی را به این ژانر اضافه کرده است. چند نسخه اخیر این فرانچایز با افت مواجه شده بود و این‌طور بود که Need for Speed Heat با نوید برگشت به‌روزهای خوشش به بازار عرضه شد. تمرکز روی جدال پلیس و راننده بار دیگر قوت گرفته است ولی هنوز مشکلات اساسی وجود دارند و به همین دلیل جایی بهتر از مقام هفتم این جدول را نتوانسته کسب کند.

WRC 8 FIA World Rally Championship

6- WRC 8 FIA World Rally Championship

همه ما یک‌بار هم که شده باشد مسابقات اتومبیل‌رانی در دشت و صحرا را تماشا کرده‌ایم و از خودمان پرسیده‌ایم که این راننده‌ها چطور با این سرعت در گل‌ولای رانندگی می‌کنند و تازه رقابت عجیبی باهم دیگر نیز دارند؟ شبیه‌ساز مسابقات آفرود کار هر استودیو بازی‌سازی نیست اما KT Racing توانسته در WRC 8 FIA World Rally Championship به بهترین شیوه آن را پیاده کند. بازی به‌مراتب نسبت به نسخه‌های پیشین روان‌تر شده است و به واقعیت نزدیک‌تر شده است و فرقی نمی‌کند که در جاده‌های یخی سوئد برانید یا اینکه در قلب صحرا، عطش ادامه به بازی و گاز دادن دوباره همیشه سر جای خودش است و برای ساعت‌ها شمارا مجذوب خود خواهد کرد.

MotoGP 19

5- MotoGP 19

تنها اتومبیل‌رانی که جزو ژانر ریسینگ حساب نمی‌شود! هیجانی که در راندن یک موتورسیکلت مسابقه‌ای وجود دارد را نمی‌توان با هیچ ورزش دیگری مقایسه کرد. حرکات نمایشی و همچنین جولان در میان گل‌ولای هرکسی را میخکوب خود خواهد کرد. فرانچایز MotoGP مدت‌هاست مزه مسابقات موتورسواری را به ما می‌چشاند و امسال با MotoGP 19 مهمان کنسول‌های بازی ما بود. رانندگان تاریخی در بازی حاضر هستند و برای نمونه بیش از 50 نفر از کله خراب‌های موتورسواری در کنار شما مسابقه خواهند داد و بیش از 35 مدل مختلف از موتورسیکلت‌های تازه‌نفس با فناوری روز دنیا همراه شما هستند. گرافیک فوق‌العاده و همچنین گیم پلی هیجانی یکی از نقاط مثبت این بازی است و باعث شده بازی ارزش چند بار امتحان کردن را داشته باشد.

Assetto Corsa Competizione

4- Assetto Corsa Competizione

مسابقات اتومبیل‌رانی هیجان عجیبی پشت خوددارند و استودیوهای مختلفی به شبیه‌سازی این مسابقات پرداخته‌اند. یکی از بازی‌های خوب اتومبیل‌رانی سال 98 نیز Assetto Corsa Competizione بود. این بازی با استفاده از مسابقات واقعی و همچنین پیست‌های مسابقه حرفه‌ای و خودروهای باکیفیت بالا، رضایت منتقدان و طرفداران را برانگیخته است. تجربه رانندگی در Assetto Corsa Competizione فوق‌العاده با جزئیات بالا به تصویر کشیده شده است. وجود بخش آنلاین نیز یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی است. پرداختن به بخش‌های فرعی مسابقه نیز حسابی ارزش تجربه آن را بالابرده است.

GRID

3- GRID

بازی‌های اتومبیل‌رانی معمولاً یا کاملاً به قسمت رئال ماجرا می‌چسبند یا اینکه واقعیت را برای هیجان بخشیدن به بازی زیر پا می‌گذارند. سری بازی GRID همیشه تعادلی میان این دو برقرار می‌کند. نسخه جدید این بازی در زمینه گیم پلی کولاک کرده است و شاهد یک عنوان فوق‌العاده از سمت Codemasters هستیم. یک گزینه وجود دارد که می‌توان به واقعی‌ترین حالت ممکن رسید و هر فردی توانایی بازی در این بخش را ندارد. شبیه‌سازی کاملاً دقیق و پر جزئیات و البته القای حس هیجان توانسته به‌خوبی بازیکن را سرگرم نگه دارد. این بازی قطعاً ارزش چندین دفعه تجربه کردن را دارد.

Crash Team Racing Nitro-Fueled

2- Crash Team Racing Nitro-Fueled

کسی پیدا نمی‌شود که سری بازی کرش را نشناسد. کودکی بسیاری از ما با همین موجود دوست‌داشتنی و البته سربه‌هوا گذشته است. امسال شاهد یک عنوان مسابقه‌ای توسط استودیو Beenox به نام Crash Team Racing Nitro-Fueled بودیم. استفاده از شخصیت‌های نام‌آشنا و بامزه و همچنین گیم پلی آشنای این سری ساعت‌ها بازیکن را مشغول خود نگه می‌دارد. وجود بیش از 30 پیست مسابقه و همچنین استفاده از المان‌هایی مانند آیتم‌های وسط جاده تجربه‌ای مفرح را ارائه می‌دهد. این بازی به‌خوبی حس یک مسابقه عالی را ارائه می‌دهد. منتقدان حسابی از این بازی تعریف کرده‌اند و نمره اهداشده کاملاً نشان از یک بازی فوق‌العاده دارد. حتی اگر علاقه‌ای به رانندگی ندارید، به یاد دوران کودکی خود باز پای این بازی بنشینید.

1 – F1 2019

F1 2019
فرانچایز F1 در زمینه اتومبیل‌رانی یکه‌تاز است و به‌ندرت می‌توان فرانچایز دیگری را پیدا کرد که یارای رقابت با این بازی را داشته باشد. بازی F1 2019 با پیشرفت‌های فوق‌العاده در زمینه گیم پلی توانسته خود را به‌عنوان بهترین بازی مسابقه‌ای سال تثبیت کند. توسعه‌دهندگان از ابتدا به دنبال یک شبیه‌ساز بی‌روح نبودند و تلفیق سرگرمی و واقعیت توانسته یک معجون خوشمزه را تولید کند. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در F1 2019 به آن اضافه‌شده، بخش داستانی آن است. بخش Career Mode آن مانند همیشه عالی است و استودیو Codemasters به‌خوبی حرف مخاطبین خود را می‌شنود و سریعاً تغییرات لازم را اعمال می‌کند. تمام آن چیزهایی که از یک بازی ریسینگ شبیه‌ساز می‌خواهید، از ماشین‌های گوناگون و قابلیت عوض کردن اجزا (حتی کوچک‌ترین آن‌ها) گرفته تا یک کنترل روان و فضاسازی مناسب در این بازی وجود دارد. F1 2019 بدون هیچ رقیب جدی صدرنشین چارت ماست و کیفیت آن برای همیشه در خاطر شما خواهد ماند.

شما نظر دیگری دارید؟ می‌توانید لیست خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.