eFootball-PES-2020
یحیی رحیمی

بازی eFootball PES 2020 در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد؛ مسی ستاره بازی

یحیی رحیمی 22 خرداد 1398 بدون دیدگاه
2,489 بازدید

چند سالی است که کونامی دیگر آن شور و شوق زمان قدیم خود را حس نمی کند و بازیکنان نیز روی خوشی به این کمپانی نشان نداده اند. یکی از بهترین بازی های آن‌ها به نام PES دیگر طرفدار آنچنانی ندارد و این سری FIFA است که همه لایسنس ها را به دست گرفته است و یکه تاز میدان شده است. امروز بازی eFootball PES 2020 توسط کونامی معرفی شد و بالاخره از نسخه 2020 آن خبردار شدیم.

طرفداران فوتبال و به خصوص ایرانی ها گوش به زنگ باشند که یکی دیگر از نسخه های PES در راه است و هیجان به کامپیوترهای آن‌ها برخواهد گشت. تریلر eFootball PES 2020 تمرکز زیادی روی ستاره تیم بارسلونا، لیونل مسی، دارد و می توانید دریبل جدید او را مشاهده کنید. جالب است که نسخه 2020 این بازی با همکاری و مشاوره ستاره قبلی بارسلونا به نام آندرس اینیستا ساخته شده است.

در eFootball PES 2020 با استفاده دو شوک آنالوگ دسته، می توان حرکات نمایشی جالبی اجرا کرد و همچنین پاس به سمت جلو و ارسال توپ برای مهاجم هدف نیز آسان تر شده است و گزینه های بیشتری برای این کار در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. کونامی همچنین فیزیک توپ را نیز تغییر داده است و البته که برای این کار از رونالدینهو نیز استفاده کرده است و به طور کلی گیم پلی بازی روان تر شده است و حس واقعی تری را منتقل می کند.

eFootball PES 2020 همچنین حالت مستر لیگ را نیز در بر دارد و شما را روی صندلی مربی گری قرار می دهد. در نسخه جدید اما می توانید نقل و انتقالات واقعی تری را مشاهده کنید و همچنین سیستم دیالوگ جالبی نیز در آن به کار رفته است. جالب است که لوگوهای اسپانسر را نیز می شود تغییر داد و آواتار خود را نیز می توانید از بین کرویف و مارادونا و … انتخاب کنید.

جالب است که بخش مربی گری در نسخه جدید بها داده شده است و البته هنوز نسبت به فیفا کاملا عقب است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.