دانلود بازی FIFA 20 برای PC
دانلود بازی FIFA 20 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی FIFA 20 برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1398 523 دیدگاه
275,555 بازدید

دانلود بازی فیفا ۲۰ برای کامپیوتر

شما به یک دلیل خاص کلمه دانلود بازی Fifa 20 را در گوگل جستجو کرده اید و به اینجا آمده اید، برای شروع یک ضد حمله برق‌آسا، سه در مقابل یک و حالا یک پاس در عمق و توی دروازه! این ندایی است که هرکدام از ما را پای تماشای فوتبال تیم محبوبمان میخ‌کوب می‌کند و برای چند ثانیه آن‌قدر خوشحالمان می‌کند که نمی‌توان با هیچ واژه‌ای آن را توصیف کرد. بالاخره سری جدید بازی FIFA برگشته است و این بار استودیو EA Sports کولاک کرده است. بازی FIFA 20 با اضافه کردن بخش‌های متعددی به بازی، هیجان زیادی را به آن دمیده است. تابه‌حال دربه‌در دنبال یک بازی فوتبال خیابانی جذاب می‌گشتید؟ ما خبر خوبی برایتان داریم! FIFA 20 با اضافه کردن بخش Volta لذت بازی در آسفالت و گل‌ولای را فراهم کرده است. Electronic Arts تا توانسته به لذت بازی افزوده است و برای بار دیگر می‌توانید جا پای ستاره‌هایی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بگذارید.

جذاب‌ترین بخش بازی FIFA 20 قطعاً حالت Volta است. از زمین‌های خاکی تا پشت‌بام برجی در ژاپن روبه روی شماست و رقابت‌های 3 در مقابل 3 تا 5 در مقابل 5 برای شما آماده‌شده است. تکنیک اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند انواع دریبل‌های مختلف را امتحان کنید و به یاد گول کوچیک، دلی از عزا درآورید. بخش Career Mode نیز دستی به رنگ و روی آن کشیده شده است و این بار می‌توانید در قالب مربیان زن، تیم خود را مربی‌گری کنید. تمامی صحبت‌های شما روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد و ممکن است با یک حرف، روحیه بازیکن را بالا ببرید یا اینکه به‌طور کل او را نیمکت نشین کنید. لذت رقابت‌های فوتبال 2019 با تیم‌های واقعی و بازیکنان واقعی را نمی‌توان با هیچ‌چیزی مقایسه کرد. در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنید و جام قهرمانی را به خانه ببرید و شهر را دیوانه کنید.

گیم پلی FIFA 20 شاهد تغییرات متفاوتی بوده است. حالا دفاع کردن حس بهتری می‌دهد و همچنین حملات نیز رنگ و روی دیگری به خود گرفته است. خوشبختانه دروازه‌بان‌ها دیگر مانند عقاب برای دریافت توپ پرواز نمی‌کند و البته که ضربات آزاد نیز شاهد سیستم جدیدی به خود بوده است. ممکن است بارها ضربات پشت محوطه را امتحان کرده باشید و به‌جایی نرسیده باشید، این بار قرار است توپ را دقیقاً در کنج دروازه قرار دهید و همراه یاران خود رقص قهرمانی را به هزاران تماشاچی هیجان‌زده نشان دهید. Ultimate Team نیز به‌نوبه خود تغییراتی را شاهد بوده است و استودیو آرام در حال نزدیک شدن به کامل شدن است. FIFA 20 لذت فوتبال را دوچندان می‌کند و زمانی این را می‌فهمید که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده‌اید و گزارشگر از شما می‌پرسد آیا به برد تیمتان امیدوار هستید؟ و شما در دل قهرمانی را حس می‌کنید.

در ادامه برای دانلود بازی فیفا ۲۰ با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor (AMD): Phenom II X4 965 or Equivalent
Processor (Intel): i3-2100 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon HD 7850 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 660 or Equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10
Processor (AMD): FX 8150 or Equivalent
Processor (Intel): i5-3550 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon R9 270X or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 670 or Equivalent
Online Connection Requirements: Broadband Connection
Hard-drive space: 50 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

FIFA 20 is football simulation video game published by Electronic Arts as part of the FIFA series. It is the 27th installment in the FIFA series, and is set to be released on 27 September 2019 for Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch. The demo was released on 10 September 2019 on PlayStation 4, Xbox One and Microsoft Windows. Real Madrid winger Eden Hazard was named the new cover star of the Regular Edition, with Liverpool defender Virgil van Dijk on the cover of the Champions Edition. Former Juventus and Real Madrid midfielder Zinedine Zidane was later named as the cover star for the Ultimate Edition. The game features VOLTA Football for the first time, a new mode that provides a variance on the traditional 11v11 gameplay and focuses on small-sided street and futsal games. The mode is believed to be focused on the former FIFA Street series

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 36.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 92 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی FIFA 20 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی FIFA 20 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی FIFA 20 کرک شده است ؟

بازی FIFA 20 به دلیل استفاده از قفل امنیتی شرکت الکترونیک آرتز کرک نشده است و به نظر نمی رسد که این بازی به این زودی ها کرک شود.

۲
چگونه بازی FIFA 20 را اجرا کنم ؟

به این نکته توجه داشته باشید که بازی فیفا 20 کرک نشده است پس باید این بازی را خریداری کنید. برای خرید بازی فیفا 20 شما دو راه حل دارید؛ خرید قانونی این بازی از طریق اکانت اورجین پرداخت 60 دلار که قیمت بازی را شامل می شود یا خرید اکانت اشتراکی بازی که در سایت های مختلف با قیمت فوق‌العاده کمتر قابل خرید هستند. پس از خرید این بازی می‌توانید از فایل‌های موجود در سایت پارسی گیم استفاده کنید و این بازی را اجرا نمایید.

۳
حجم بازی فیفا 20 برای کامپیوتر چقدر است ؟

برای نصب این بازی هم حدود 50 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

۴
آیا سیستم من بازی FIFA 20 را اجرا می کند ؟

برای اجرای فیفا 21 شما نیازمند ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i3-2100 یا AMD Phenom II X4 965 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GTX 660 2GB یا AMD Radeon HD 7850 2GB خواهید داشت. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 50 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FIFA 20 را بررسی کنید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 523 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام برای ویندوز10 و رم4میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام کرک شده است؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آیدین

    مهمان

    اگه کرک نشده پس چرا نوشتین full unlocked؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امین

    مهمان

    ببخشید مقتی رو نصب کریدم نمیشه بازی کرد ؟ یعنی باید اکانت بخریم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    کرک شده

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 523 دیدگاه