fifa20-navtile-16x9-standardedition
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان FIFA 20 به 10 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 19 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,061 بازدید

بدون شک فوتبال محبوب ترین ورزش دنیا است و طرفداران فوق العاده زیادی دارد. بازی FIFA 20 نیز در حال تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین بازی های ورزشی است و حالا دقیقا کمتر از یک ماه از عرضه بازی، بیش از 10 میلیون نفر آن را تجربه کرده اند. این بازیکنان روی هم بیش از 450 میلیون مسابقه را انجام داده اند و همچنین 1.2 میلیارد گل نیز به ثمر رسانده اند و تازه اینها همه در حد 2 هفته است.

موفقیت بازی FIFA 20 بیشتر از همه به دلیل کمپین های تبلیغاتی عظیم در شبکه های اجتماعی بوده است. برای نمونه از ماه پیش تا به حال میزان پست های ردیت بازی بیش از 610.2 درصد افزایش یافته است. این با کامنت های متعدد نیزهمراه بوده است و تمامی بازیکنان نیز با شوق و ذوق خاصی در مورد آن صحبت می کنند. این نشان می دهد که بازیکنان نه تنها بازی را می خرند و آن را بازی می کنند، بلکه به اشتیاق نیز به شرکت در انجمن هایش می پردازند و همین باعث افزایش تعداد کاربرانش می شود.

هر چند که نقدهای بازی FIFA 20 در وب سایت های معتبر بازی های ویدیویی چندان خوب و جالب نبود. حتی تعداد زیادی از بازیکنان نیز از Career Mode پر از باگ بازی شکایت داشتند و قرار است که در آپدیت های بعدی این مشکلات رفع شوند اما این هم به نوعی یک تبلیغ برای بازی حساب می شود.

به طور کلی FIFA 20 در مقابل PES 2020 نیز عملکرد بهتری داشته است هر چند که گیم پلی بازی PES 2020 حس بهتری را ارایه می کند اما مودهای مختلف و همچنین مسابقات جذاب و تیم های لایسنس شده، شانسی برای شبیه ساز فوتبال کونامی نمی گذارد. نظر شما چیست؟

منبع: DaulShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.