یحیی رحیمی

گزارش جدیدی از شروع توسعه Dragon Age 4 برای حل مشکلات Anthem خبر می دهد!

یحیی رحیمی 14 فروردین 1398 بدون دیدگاه
583 بازدید

همه می دانیم که Anthem چه مشکلاتی را به همراه داشته است و این بازی دقیقا برعکس چیزی بود که طرفداران می خواستند و در بعضی موارد باعث کرش کردن کنسول بازیکنان شد و گیم پلی پر از باگ و مشکل را شاهد بودیم. اخیرا گزارشی در مورد روند توسعه این بازی منتشر شده است و به نظر می رسد که توسعه دهندگان در حدی به مشکل خورده اند که مجبور به کار روی Dragon Age 4 شده اند!

این گزارش حاکی از آن است که سال 2017، یک تیم تحت مدیریت Mark Darrah و کهنه کار سری Dragon Age به نام Mike Laidlaw، شروع به ساخت Dragon Age 4 می کنند و این کار به دلیل آن است که مدیر استدیو به نام Aaron Flynn کار خود را ترک می کند و در نتیجه Anthem به وضعیتی افتضاح می رسد. Darrah آن زمان به عنوان تهیه کننده اصلی Anthem انتخاب می شود.

بعد از آن است که روند توسعه Dragon Age 4 دوباره شروع می شود و BioWare نیز هر آنچه در دست دارد را برای حل مشکلات Anthem و عرضه آن در فوریه 2019 به کار می گیرد. شروع توسعه Dragon Age 4 به دلیل آن بوده است که از کارهای دوباره جلوگیری شود و این بازی بر اساس Anthem ساخته شود و تقریبا پایه های کار از این بازی گرفته شود.

گزارش منتشر شده داستان پیچیده توسعه Anthem را روایت می کند و شاهد تغییرات گسترده توسعه دهندگان و تیم مدیریتی بازی هستیم و به نظر می رسد که توسعه دهندگان مشکلات زیادی با موتور گرافیکی Frostbite داشته اند. عجیب نیست که تغییرات زیادی در تیم مدیریت و توسعه بازی ببینیم، اما بلایی که سر Anthem آمده است چیزی فراتر از اینهاست و دقیقا زمانی که توسعه بازی به اوج رسیده است، کارگردان اصلی آن را ترک کرده است.

روند توسعه بازی آنقدر به توسعه دهندگان فشار آورده است که حتی یکی از آن‌ها دچار حمله استرسی شده است و برای سه ماه از توسعه بازی فاصله گرفته است. BioWare اما گفته است که سلامت کارکنانش از همه چیز برایش مهم تر است و همچنین از مدیریت جدید نیز تشکر کرده اند. صحبت های منتشر شده از طرف استدیو به گزارش منتشر شده اشاره نمی کند و استدیو باور دارد که این صحبت ها ناعادلانه است و تیم توسعه Anthem تمام تلاش خود را برای خلق ایده های جدید انجام داده است.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.