دانلود بازی Fe برای PC
دانلود بازی Fe برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fe برای PC

پارسی گیم 7 شهریور 1402 بدون دیدگاه
3,951 بازدید

دانلود بازی Fe برای کامپیوتر

Fe یک بازی ویدئویی مسحور کننده و از نظر بصری فریبنده است که بازیکنان را به دنیایی اسرارآمیز و خیره کننده منتقل می‌کند. هنگامی که بازیکن نقش Fe، موجودی روباه مانند را بر عهده می‌گیرد، به جنگلی تاریک نوردیک پر از اسرار، موجودات عرفانی و یک اکوسیستم پیچیده در انتظار کشف منتقل می‌شوند. سازندگان بازی، Zoink و Electronic Arts، تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب را خلق کرده‌اند که داستان‌سرایی مرسوم را به چالش می‌کشد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق اقدامات و اکتشافاتی که در طول گیم‌پلی انجام می‌دهند، روایت را به تنهایی کشف کنند. یکی از متمایزترین ویژگی‌های بازی عدم نگه‌داشتن دست بازیکن است. Fe به جای ارائه دستورالعمل‌ها یا اهداف صریح، بازیکنان را تشویق می‌کند تا مشاهده کنند، آزمایش کنند و سازگار شوند.

در هسته Fe مکانیک‌های گیم پلی متمایز آن نهفته است که آن را از ماجراجویی‌های پلتفرم سنتی متمایز می‌کند. خود جنگل به عنوان موجودی زنده عمل می‌کند، با موجودات و گیاهانی که از طریق مکانیک لمسی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این مکانیک Fe را قادر می‌سازد تا با هر موجود زنده‌ای در جنگل ارتباط برقرار کند و با آن‌ها گفتگو کند که برای پیشرفت در بازی بسیار مهم است. توانایی بازیکن در یادگیری گریه‌های حیوانات مختلف به Fe اجازه می‌دهد تا با موجودات و گیاهان دوست شود یا آنها را دست‌کاری کند و همکاری بین عناصر مختلف اکوسیستم را تقویت کند. گیم پلی به سبک Metroidvania بوده و بازیکنان را در محیطی سرسبز و پر از رازها و مسیرهای پنهان قرار می‌دهد. تجربه این بازی پلتفرمر بی نظیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

Fe سفری مسحورکننده و فریبنده را در یک جنگل تاریک پر از زندگی ارائه می‌دهد. این بازی از طریق مکانیک‌های ارتباطی منحصر به فرد مبتنی بر آهنگ، بازیکنان را در اکوسیستمی غوطه ور می‌کند که در آن آزمایش و مشاهده کلید پیشرفت هستند. با اجازه دادن به بازیکنان برای ایجاد مسیر خود و ایجاد فضای شگفت‌انگیز، این بازی از جذاب‌ترین‌های سال جاری است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Evil Wizard و Afterimage را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fe برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel core i3-2100T @ 2.5GHz / AMD Phenom II X3 B73
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 460, or AMD Radeon 5870 or better; 1Gb RAM
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fe is a new type of platform adventure where the story is up to you to discover, without handholding, told wordlessly through the discoveries you make during gameplay. Discover a world worth exploring. Run, climb and glide your way through a dark Nordic forest and explore its living, breathing ecosystem filled with secrets and mystical creatures. Speak the language of the forest. At the heart of the experience is a tactile, analogue song mechanic that allows you to communicate and speak to every living thing in the forest. Defeat the Silent Ones. Learn a diverse array of animal cries that allow you to befriend or manipulate any creature – even plants. Have birds guide you, bears fight for you and have plants grow berries that help you overcome the Silent Ones.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.