دانلود بازی Timelie Hell Loop برای PC
دانلود بازی Timelie Hell Loop برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Timelie Hell Loop برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1399 بدون دیدگاه
6,731 بازدید

دانلود بازی Timelie Hell Loop برای کامپیوتر

زمان یکی از باارزش‌ترین سرمایه‌های انسان است که باید با دقت خرج شود و اوقاتی که می‌گذرند را نمی‌توان نه با پول خرید و با هیچ سرمایه دیگری. مفهوم زمان یکی از اسرارآمیزترین مفاهیم در فیزیک بوده که بحث‌های زیادی در جامعه‌ی دانشگاهی در مورد آن انجام‌شده اما پای این مفاهیم به دنیای سرگرمی و بازی‌های ویدیویی هم کشیده شده است. استودیو Urnique Studio با استفاده از مفاهیم موجود، بازی جالبی را در سبک معمایی و ماجراجویی منتشر کرده که توانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند. کنترل زمان را در بازی Timelie Hell Loop مانند یک دی جی به دست بگیرید و معماهای مختلفی را همراه دختربچه و گربه بامزه‌اش حل کنید و در آخر همراه او از فضای موجود فرار کنید.

هرلحظه در بازی Timelie Hell Loop اهمیت بسیار بالایی دارد و باید معماها و پازل‌های موجود را در کسری از ثانیه حل کنید تا قدرت زمان در دستان شما قرار داده شود. دنیای بازی به‌صورت سورئال ساخته‌شده و شمارا با دختر و یک گربه‌ی سحرآمیز که شمارا یاد گربه‌ی شرودینگر است می‌اندازد؛ به‌هرحال این دو داخل دنیای جادویی گیر افتاده‌اند و تنها راه فرار، همکاری با یکدیگر و حل معماهایی است که دروازه ورود به بخش‌های جدید در بازی را می‌گشاید. این بازی توانایی کنترل زمان را در اختیار گیمر قرار می‌دهد، به این شکل که معماهای موجود را می‌توان در زمان برگرداند و خطاهایی که باعث مرگ شده‌اند را تصحیح کرد و از اتفاق افتادن آن‌ها جلوگیری کرد. همه دوست داریم که یک‌بار به گذشته برگردیم و اشتباهاتمان را تصحیح کنیم و حالا این بازی، چنین آرزویی را برآورده کرده و تمامی مکانیسم‌های گیم پلی را بر اساس آن چیده است.

استودیو تولیدکننده، پشتیبانی خوبی از بازی داشته و به‌تازگی هم بسته الحاقی Timelie Hell Loop را منتشر کرده که چالش‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر از افرادی هستید که دنبال چالش‌های جدید می‌گردید، این محتوای جدید دقیقاً برای شما منتشرشده است. بیش از 30 مرحله جدید اضافه‌شده است که گیم پلی را 10 ساعت افزایش می‌دهد و انواع و اقسام پازل‌های نوین را در دسترس قرار می‌دهد. این بسته الحاقی مختص افرادی است که چالش‌های اصلی، برایشان بسیار آسان بوده و برای همین، دنبال پازل‌های سخت‌تری می‌گردند و خوشبختانه این امکان، در اختیار شما قرار داده‌شده است. از الآن می‌توانید به دریافت بازی بپردازید و اوقات خوشی را تجربه کنید. در این سبک، بازی‌های Little Nightmares و Getting Over It with Bennett Foddy را تجربه کنید.

Timelie Hell Loop

در ادامه برای دانلود بازی Timelie Hell Loop با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3-2120 / AMD Phenom II X4
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / AMD Radeon R9 350
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050Ti / AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Every second matters in Timelie, a stealth puzzle game that puts the power of time in your very hands. Trapped in an abstract and surreal world, a girl and a mysterious cat must work together to escape their surroundings, pursued by a nameless enemy at every turn. The Timeline ability gives players the power to control time just like a media player. Drag the Timeline left rewind time and undo your past mistakes. Drag it right to watch your future unfold and gain you valuable information to change your past.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.