پارسی گیم

دانلود بازی FIFA 21 برای PS5

پارسی گیم 1 بهمن 1399 9 دیدگاه
12,280 بازدید

دانلود بازی FIFA 21 برای پلی استیشن 5

یکی از هیجان‌انگیزترین خاطره‌های زندگی هر آدم فوتبالی به تماشای لیگ قهرمانان اروپا و جدال تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و منچستریونایتد برمی‌گردد. زمانی که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان، فرگوسن کاریزماتیک با آدامس همیشگی‌اش، نگاهی نگران به اتفاقات بازی داشت و همه آرزوی روزی را داشتیم که چنین حسی را در یک بازی ویدیویی هم بچشیم. سری بازی FIFA با پیشرفت‌های اخیر و افزودن بعد واقعیت به شبیه‌سازهای فوتبال، گوی رقابت را از حریف ربود و توانست امتیاز لیگ‌های معتبر و مهم‌تر از همه، لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و با ارائه بخش کریر مود، طرفداران پر و پا قرصی برای خود بسازد. EA Sports با نسخه تازه‌ای برگشته است و بازی FIFA 21 با برگشت بخش‌های Volta و کریر مود که حالا به اوج بلوغ رسیده، قله‌های تازه‌ای برای فتح، هدف قرار داده است.

کریر مود هدف اصلی بازی FIFA 21 است و این بخش تغییرات زیادی به خود دیده است. سال‌هاست که طرفداران سری بازی فیفا درخواست یک بخش مدیریتی رادارند که بدون تجربه بازی و تنها با دیدن حرکات بازیکنان، بتوانند تاکتیک تیم را اجرا کنند و تنها به اسکیپ کردن مسابقه، بسنده نکنند. خوشبختانه این حالت بالاخره به بازی فیفا 21 اضافه‌شده و می‌توان تجربه مربی‌گری مشابه بازی‌های دیگر به دست آورد. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به آموزش پست تازه‌ای به بازیکنان جوان اشاره کرد و کنترل آینده بازیکنان را بهتر از پیش به دست گرفت. حالت ولتا یا فوتبال خیابانی هم‌مکان‌های تازه‌ای دریافت کرده که ارزش تجربه کردن رادارند و اگر عاشق تجربه آنلاین این بخش هستید، گزینه تجربه حالت سه نفره در اختیار شما خواهد بود. به دبی، سائوپائولو و رم سفر کنید و ماجراجویی‌های تازه‌ای را همراه دوستانتان تجربه کنید.

حالت Ultimate Team بازی FIFA 21 با برگشت سیستم‌های قدیمی، ارزش تجربه را دارد و می‌تواند ساعت‌ها شمارا همراه دوستانتان در انواع رقابت‌های آنلاین سرگرم کند. EA تمام ویژگی‌های بازی را در نسخه فعلی قرار نداده و گرافیک ارتقا یافته و ویژگی‌های بصری بهتر را برای نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهم کنار گذاشته است اما تجربه بازی باوجود حالت کریر مود و ارتقای گیم پلی هرچند جزئی، ارزش امتحان را دارد. FIFA 21 شروع خاطره‌های جدیدی روی نسل تازه کنسول‌های خواهد بود و بالاخره این بازی توانسته رؤیای همیشگی ما را از یک شبیه‌ساز حرفه‌ای فوتبال، به واقعیت تبدیل کند. اگر به بازی‌های ورزشی علاقه‌مند هستید، لینک دانلود بازی‌های PES 2021 و Football Manger 2020 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA 21 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

What is FIFA?
Play The World’s Game with 17,000+ players, over 700 teams in 90+ stadiums, and more than 30 leagues from all over the globe. FIFA 21 presents: VOLTA FOOTBALL, a game mode that strips football back to its core. Experience the soul of the streets together with friends as you create your Avatar with the freshest gear and show off your style in over 20 football playgrounds around the world throughout various forms of small-sided football. We created VOLTA SQUADS so you can experience a more social street football experience, joining together with up to 3 friends or dropping into the community with other VOLTA FOOTBALL players

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 57.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی FIFA 21 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی FIFA 21 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی فیفا 21 برای پلی استیشن 5 چقدر است ؟

حجم بازی FIFA 21 برای پلی استیشن 5 حدود 55 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت های متنوعی هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
بازی FIFA 21 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی فیفا 21 توسط استدیو EA برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۳
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید.

۴
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    amirhossein

    مهمان

    سلام کرک شده ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amirhossein

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    SINA

    مهمان

    سلام
    الآن از کجا بفهمیم این آخرین ورژنیه که اومده یا نه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hasaan

    مهمان

    آپدیت نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میلان

    مهمان

    درود ….کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میلان

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    Arshia

    مهمان

    دمت گرم اپدیتش هم بزاری عالی میشه??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      hesam در پاسخ به Arshia

      مهمان

      سلام میگم چجوری تو ps5 میشه اجرا کرد

    • Avatar

      alimj در پاسخ به Arshia

      مهمان

      دوستان دیگر در ps5 فایلهای اپدیت بصورت جداگانه نیس وبا دیتا تلفیق شده اند