بازی Skate 4
یحیی رحیمی

نسخه موبایل بازی Skate ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 27 تیر 1401 بدون دیدگاه
163 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز پس از آنکه از رایگان شدن بازی Skate خبر داد؛ رسماً ساخت نسخه موبایل را تائید کرد. نسخه موبایل بازی Skate تحت توسعه قرار دارد و احتمالاً مدتی پس از نسخه کامپیوتر و کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است بازی‌کنان از سال 2010 و زمان انتشار بازی اسکیت 3، منتظر انتشار چهارمین شماره این مجموعه هستند و طبق آخرین اخبار بازی، این اثر جدید علاوه بر پلتفرم‌های معمول، برای اندروید و iOS هم منتشر می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، توسعه بازی Skate در مرحله پیش آلفا قرار دارد و هنوز راه زیادی تا انتشار باقی مانده است. الکترونیک آرتز با انتشار تصاویر و ویدیوهای تازه‌ای، بخش‌هایی از نسخه آزمایشی را نمایش داد. از جمله ویژگی‌های جدید بازی باید به CollaboZone اشاره کرد که به بازی‌کنان اجازه ساخت ساختمان‌ها و سازه‌های مختلفی را می‌دهد و می‌توان به اسکیت سواری روی آن‌ها همراه دیگر بازی‌کنان پرداخت. دنیاهایی که بازی‌کنان می‌سازند؛ قابل اشتراک گذاری با بقیه است.

شرکت EA در عین حال تولید نسخه موبایل بازی Skate را تائید کرده؛ اما اطلاعاتی از آن به اشتراک نگذاشت. از آنجایی که بازی جدید اسم رسمی نداشت، بسیاری آن را اسکیت 4 نامیدند. کارگردان اصلی بازی در مصاحبه‌ای گفت که اسم بازی همان Skate است و این دنباله‌ای برای نسخه‌های پیشین یا یک بازسازی و ریبوت نیست. این بازی یک سرویس آنلاین یا پلتفرم ویژه است که به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و تا سال‌ها پشتیبانی می‌شود.

نسخه موبایل بازی Skate

نسخه موبایل بازی Skate

کارگردان در ادامه می‌گوید که خبری از Skate 5 و شماره‌های بعدی نیست و این سبک کاری کنار گذاشته شده است. آن‌ها می‌خواهند که به نظرات بازی‌کنان گوش دهند و ویژگی‌های جدید را به نسخه فعلی اضافه کنند و هر بار آن را با محتوای نو آپدیت کنند. EA با الهام از بازی همانند ایپکس لجندز، تصمیم به رایگان کردن اسکیت گرفته و تنها آیتم‌های تزئینی قابل‌خرید خواهند بود. اگرچه EA گفته که خبری از لوت باکس نیست؛ اما وجود لوت باکس در بازی Skate توسط یکی از داده‌کاوها تائید شد.

نسخه موبایل بازی Skate مانند دیگر نسخه‌ها از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند. این بدین معنی است که تمام بازی‌کنان با همدیگر بازی می‌کنند و پلتفرم و کنسول دیگر محدودیت نخواهد بود. ویژگی‌های نسخه موبایل اعلام نشده و همچنین تاریخ انتشار بازی نیز مشخص نیست. طرفداران سال‌هاست منتظر این بازی جدید هستند و نسخه موبایل می‌تواند خبر خوبی باشد که نرخ تعامل را افزایش می‌دهد. نظر شما در مورد بازی اسکیت چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟

منبع: GamingOnPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.