Video-Game-Star-Wars-Jedi-Fallen-Order-Star-Wars-Cal-Kestis-HD-Wallpaper-
یحیی رحیمی

مدیرعامل EA: بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شروع یک فرانچایز جدید است

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
589 بازدید

مدیرعامل کمپانی EA در کنفرانس مالی اخیر این کمپانی حسابی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و موفقیت به دست آمده آن تعریف کرده است. هر چند که این بازی بهترین گزینه برای طرفداران جنگ ستارگان نیست اما بازی است که مدت زیادی بود منتظرش بودیم. فروش بی نظیر این بازی باعث شده است که EA به فکر ساخت نسخه های بعدی نیز بیفتد.

اندرو ویلسون در گفتگو با IGN تایید کرده است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تنها یک شروع است و این اولین نسخه فرانچایز خواهد بود. این به معنی آن است که در آینده شاهد دنباله بازی و ساخت نسخه بعدی خواهیم بود. او در مصاحبه خود این بازی را به عنوان اولین نسخه از یک فرانچایز کاملا جدید تلقی کرده است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order فروش 10 میلیون نسخه ای داشته است و خود بازی نیز شایسته این مقام است. این بازی میکس جالبی از Dark Souls، Metroid Prime و تمامی بازی های اکشن شمشیربازی است. این بازی داستان آخرین Jedi را بعد از قتل عامی عظیم روایت می کند در واقع داستان بازی 5 سال پس از اتفاقات تلخ قسمت سوم داستان جنگ ستارگان به نام Revenge of the Sith روایت می شود.

Padawan تنها و بیگانه در کهکشان برمی‌خیزد و به وجود اصلی‌اش پی می‌برد. او آخرین Jedi است و سرنوشت برای او برنامه‌های زیادی دارد. امپراتوری با سربازان متعددش دربه‌در دنبال آخرین فرد می‌گردند و می‌خواهند برای همیشه آتش جنگ را سرد کنند و سلطه خود را روی تمام کهکشان‌ها بگسترانند. در اتفاقی تلخ هویت اصلی Cal برای نیروهای امپراتوری مشخص می‌شود و دردسر او از همین‌جا شروع می‌شود.

به تازگی آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر شده است که چالش های جدیدی را در کنار آیتم های تزئینی اضافه می کند. این آپدیت همچنین بخش تمرینی مدیتیشن را اضافه کرده است که به کال اجازه می دهد تا در مقابل امواج پی در پی دشمنان در دنیاهای مختلفی بجنگد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.