دانلود بازی Rocket League Triton برای PC,دانلود بازی Rocket League Triton برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Rocket League, دانلود کرک Rocket League
دانلود بازی Rocket League Triton برای PC,دانلود بازی Rocket League Triton برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Rocket League, دانلود کرک Rocket League پارسی گیم

دانلود بازی Rocket League Triton برای PC

پارسی گیم 17 مهر 1395 75 دیدگاه
37,047 بازدید

دانلود بازی Rocket League Triton برای کامپیوتر

در بازی مستقل Rocket League شما می‌توانید ورزش‌های پرطرفدار فوتبال و بسکتبال را با ماشین تجربه کنید! استدیو سازنده بازی یعنی Psyonix خیلی خوب به این موضوع پرداخته است و بازی Rocket League بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است که توانسته طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خود کند همچنین از طرف منتقدان نیز نمرات خوبی را دریافته کرده. بازی Rocket League در سال 2015 برای پلتفرم چلی استیشن 4 و رایانه‌ها شخصی در شبکه استیم منتشر شد.

بازی Rocket League عاری از هرگونه پرداخت درون برنامه‌ای و قدرت‌های اضافه است که این موضوع یکی از مزایای بازی است. گیم پلی بازی در عین سادگی بسیار لذت‌بخش است ، شما فقط باید توپ را به درون دروازه بیندازید و پیروزی کسب کنید. ماشین‌های زیادی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را قبل از شروع بازی انتخاب کرده و بعد به بازی بپردازید، ماشین‌ها توانایی‌های بسیاری دارند و کل گیم پلی بازی به استفاده‌ی درست از این توانایی‌ها و کنترل توپ مربوط می‌شود. شما می‌توانید با ماشین خود بپرید یا درجاهای مشخصی در زمین‌بازی، از نیترو استفاده کنید همچنین می‌توانید ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنید. یکی از ویژگی‌های بازی که متأسفانه امروزه در کمتر بازی‌ای می‌توان آن را مشاهده کرد Split Screen است که در این بازی وجود خواهد داشت و تا چهار بازیکن می‌توانند هم‌زمان در Split Screen با یکدیگر به بازی بپردازند.

تمرکز بازی Rocket League در بخش چندنفره است اما به این معنی نیست که بازی از بخش تک‌نفره استفاده نمی‌کند، بخش تک‌نفره‌ی بازی از مشکلات کمی رنج می‌برد مانند هوش مصنوعی ضعیف، که این ضعف باعث شده که کمتر کسی به‌طرف بخش تک‌نفره بازی برود. بخش چندنفره‌ی بازی بسیار اعتیادآور بوده و شما را به مقدار ساعت‌های طولانی سرگرم می‌کنند. همچنین بازی Rocket League گرافیک آن‌چنانی‌ای ندارد اما به‌عنوان یک بازی مستقل گرافیک در آن خوب کارشده و ما شاهد باگ گرافیکی خاصی نیستیم.

در آخر ، بازی Rocket League می‌تواند یک تجربه‌ی لذت‌بخش و منحصربه‌فرد را به بازیکنان ارائه دهد که آن را در کمتر بازی ای مشاهده کردیم اما در این بازی بسیار سرگرم‌کننده و اعتیادآور کارشده است.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP2 or Newer
Processor: 2.0 GHz Dual core
Memory: 2 MB RAM
Graphics: Nvidia 8800 or ATI 2900
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista SP2 or Newer
Processor: 2.0+ GHz Quad core
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Nvidia 260 series or ATI 5850 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

محتواهای اضافی (DLC) موجود در این نسخه:

Supersonic Fury DLC Pack
Revenge of the Battle-Cars DLC Pack
Back to the Future Car Pack
Chaos Run DLC Pack
Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack
Proteus
Triton
Aftershock
Esper
Masamune
Marauder
NBA Flag Pack

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه
  • Avatar

    مجسن

    مهمان

    چجوری بازی رو کرک کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مجسن

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز محتویات پوشه plaza رو در محل نصب بازی کپی کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه