دانلود بازی Citizen Sleeper برای PC
دانلود بازی Citizen Sleeper برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Citizen Sleeper برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,868 بازدید

دانلود بازی Citizen Sleeper برای کامپیوتر

بازی‌های نقش آفرینی بهشت خلاقیت و تنوع در صنعت گیم هستند. Citizen Sleeper اثری متفاوت با دیگر عناوین نقش‌آفرینی است که در کهکشان راه شیری که توسط حکومتی شرور کنترل می‌شود جریان دارد. این بازی توسط تیم Jump Over The Age ساخته شده است و داستان آن در یک ایستگاه فضایی نابود شده رخ می‌دهد که محل زندگی هزاران نفر از انسان‌هایی است که از دنیای ظالم و شرور این بازی فرار کرده‌اند و می‌خواهند زندگی آزاد داشته باشند. یکی از اعمال بازی Citizen Sleeper، دریافت پول به ازای انجام کار به خصوصی است و در واقع شما نقش یک جایزه‌بگیر را در دنیایی دور از کره زمین بازی می‌کنید.

در بازی Citizen Sleeper، شما به‌عنوان یک ضمیر خودآگاه دیجیتالی در یک بدن مصنوعی به فعالیت می‌پردازید که در اصل توسط یک شرکت بزرگ ساخته شده است. با فرار شما از دست این شرکت، مسئولان دنبال شما می‌گردند و دستگیری شما در اولویت قرار دارد. دنیای بازی با طراحی ویژه‌ای خلق شده است که پر از مکان‌های عجیب و آینده‌نگرانه است که در عین حال با دیدگاهی منفی و نقادانه به آینده بشر می‌نگرد. گیمرها باید با دیگر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرده و آیتم‌های لازم را برای زنده‌ ماندن پیدا کنند. شخصیت اصلی، محصول یک سیستم شرور در دنیایی است که سرنوشت انسان‌ها خیلی روشن به نظر نمی‌رسد.

دنیای Citizen Sleeper پر از رازهای پنهان است که کشف آن‌ها به فعالیت‌های شما بستگی دارد. برای زنده ماندن با شخصیت‌های مختلفی ارتباط برقرار کنید که هرکدام حرفه خاصی را یاد گرفته‌اند و می‌توانید یکی از آن‌ها را برای کمک فراخوانید. ابزارها و توانایی‌های مختلفی تعریف‌شده است که با ادامه بازی Citizen Sleeper آن‌ها را دریافت خواهید کرد. این بازی در میان صدها بازی نقش آفرینی فضایی که هر ساله به بازار منتشر می‌شود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این حرف‌ها نیز تازه و اورجینال هستند. اگر از علاقه‌مندان به عناوین پیچیده فضایی با المان‌های نقش آفرینی هستید، تجربه Citizen Sleeper را از دست ندهید.

بازی Citizen Sleeper عنوانی در سبک نقش آفرینی بوده و در دنیای فضایی جریان دارد. شما کنترل جایزه بگیری را بازی می‌کنید که به دنبال یافتن راهی برای نجات نسل بشر و دوستان خود می‌گردد. المان‌های گیم پلی و گرافیک زیبای این بازی، یکی از بهترین محصولات مستقل سال 2022 را تقدیم جامعه گیم کرده که نباید تجربه آن را از دست بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Layer Section and Galactic Attack S Tribute و Rings of Saturn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Citizen Sleeper برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the developer of In Other Waters, and featuring the stunning character art of Guillaume Singelin, Citizen Sleeper is a narrative RPG set on Erlin’s Eye, a ruined space station that is home to thousands of people trying to survive on the edges of an interstellar capitalist society.
You are a sleeper, a digitised human consciousness in an artificial body, owned by a corporation that wants you back. Thrust amongst the unfamiliar and colourful inhabitants of the Eye, you need to build friendships, earn your keep, and navigate the factions of this strange metropolis, if you hope to survive to see the next cycle.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.