دانلود بازی Deadly Days برای PC
دانلود بازی Deadly Days برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deadly Days برای PC

پارسی گیم 23 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,579 بازدید

دانلود بازی Deadly Days برای کامپیوتر

زامبی‌ها و دنیای آخرالزمانی سوژه‌هایی هستند که در کنار هم فیلم‌ها و بازی‌های زیادی از آن‌ها الهام گرفته و بسیاری از آن‌ها نیز به موفقیت و محبوبیت رسیده‌اند. این سوژه‌ها میان اقشار مختلف جامعه طرفدار زیادی داشته و در دنیای بازی‌های ویدیویی نیز عناوین زیادی با اقتباس از آن‌ها پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی Deadly Days از استودیو Pixelsplit یکی از همین عناوین است که در دنیایی پیکسلی روایت آخرالزمانی خودش را تعریف می‌کند.

داستان ساده بازی که در دنیایی پیکسلی روایت می‌شود شما را امور از بین بردن کارخانه تولید همبرگری می‌کند که به دلیل تولید همبرگرهای آلوده ویروس مهلک زامبی‌ها را در سطح شهر گسترش داده و منجر به پایان دنیا شده است. شما در ابتدا دو کاراکتر در اختیاردارید که بسیار شجاع و نترس بوده و برای هر خطری خودشان را آماده کرده‌اند. باوجوداینکه شاید اول تجهیزات زیادی در دسترس نداشته باشید اما با گشت‌وگذار در سطح شهر و انجام دادن برخی مأموریت‌های فرعی، خودتان را تجهیز می‌کنید و برای چالش‌های سخت‌تر بازی که در آینده انتظارتان را می‌کشد آماده خواهید شد.

گیم پلی بازی در تمامی زمینه‌ها عمق مناسبی دارد. از نبرد با زامبی‌ها گرفته تا مأموریت‌های متنوع، آیتم‌ها و تجهیزاتی که تعداد بسیاری از آن‌ها در دسترس شما است و قابلیت ارتقا را نیز دارد. همچنین امکان نجات دادن سایر افراد و افزودن آن‌ها به تیم نجات‌یافتگان خود نیز در بازی وجود دارد که همگی آن‌ها را در مقر اصلی جمع می‌کنید تا به کمک هم مأموریت‌ها را انجام دهید. مقر اصلی شما قابلیت ارتقا و بهبود را دارد که آن را در برابر حملات احتمالی از سوی زامبی‌ها محافظت می‌کند.

گرافیک ساده و پیکسلی بازی باوجوداینکه دوبعدی است و دوربین دید از بالا برای آن در نظر گرفته‌شده است اما به روان اجراشدن بازی و همچنین مهیج بودن گیم پلی کمک شایانی کرده است. استفاده از رنگ‌های زنده برای نشان دادن جلوه‌های ویژه در هنگام مبارزه و به تصویر کشیدن محیط شهر از نکات مثبت این بازی مهیج است. اگر دلتان برای کشتن زامبی‌های شرور تنگ‌شده، Deadly Days فرصت مناسبی است تا دلی از عزا در آورید و خودتان را در دنیای مهیج آن غرق کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Binding of Isaac و Endzone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deadly Days با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: 2 GHz, 64bit
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Compatible with Shader Model 3, 512MB VRAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deadly Days is a unique strategic rogue-lite in the zombie apocalypse. Manage and protect a group of survivors and help them to stop the catastrophe. Discover and use a large number of wild and crazy objects, even wilder and crazier survivors, special abilities, and deadly weapons.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.