دانلود بازی Backbone برای PC
دانلود بازی Backbone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Backbone برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1400 بدون دیدگاه
5,935 بازدید

دانلود بازی Backbone برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب بازی‌های ویدیویی، آن‌هایی است که شما را درگیر پرونده‌های کارآگاهی می‌کند. تعداد بازی‌هایی که با محوریت این سوژه منتشرشده‌اند زیاد نیست اما می‌توان گفت تمام آن‌ها، بازی‌های موفق و سرگرم‌کننده‌ای بوده‌اند. بازی Backbone از استودیو Eggnut عنوانی در همین سبک بوده که دنیایی متفاوت از حیوانات متمدن را برای کارآگاه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

در بازی، در نقش یک راکون کارآگاه با نام Howard Lotor بازی خواهید کرد. او که سال‌هاست پرونده‌های کوچک را حل کرده، به‌تازگی مأموریت بسیار مهمی بر عهده‌اش گذاشته‌شده که شبیه به هیچ‌کدام از کارهای قبلی‌اش نبوده است. این پرونده، رازهای تاریکی را در دل خودش پنهان کرده و Howard را با سیاست‌های کثیف و اعمال مخفیانه رهبران شهر آشنا می‌کند.

جدای از داستان زیبا و مهیج بازی که به‌خوبی شما را درگیر خودش می‌کند، گیم پلی ساده بازی در سبک Point & Click از نکات مثبتش است. به‌جز اصول کلاسیک این سبک، بازی دید مدرنی به آن داشته و مکانیک‌های دیگری مانند مخفی‌کاری و امکان انتخاب دیالوگ‌های مختلف نیز در آن وجود دارد. این انتخاب‌ها به شاخه‌ای شدن داستان کمک کرده و عناصری از نقش‌آفرینی را نیز به بطن گیم پلی بازی اضافه خواهد کرد.

سبک گرافیکی بازی با دنیایی دوبعدی و نقاشی گونه‌اش، تصاویر زیبایی را برایتان خلق خواهد کرد. شهر ونکوور که اکنون در سلطه حیوانات متمدن است، توسط پیکسل‌هایی با رزولوشن بسیار بالا خلق‌شده تا ماجراجویی شما توسط این راکون کارآگاه، بیش‌ازپیش لذت‌بخش شود. در طول مسیر، موسیقی زیبایی نیز همراهتان خواهد بود تا این تجربه سرگرم‌کننده، منحصربه‌فرد باشد. اگر ماجراجویی و کارآگاه بازی را دوست دارید، Backbone را هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و L.A Noire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Backbone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Multi-core 1.8GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 760 or equivalent
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Multi-core 2.5GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 or equivalent
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Backbone is a post-noir roleplaying detective adventure, in which you step into the shoes of raccoon private investigator, Howard Lotor, and explore dystopian Vancouver, BC, beautifully rendered in high resolution pixel art.
After years of small-time cases, lonely evenings, and just barely scraping by, Howard Lotor is swept into a job quite unlike any other before it. What starts as a menial case slowly unravels into something much darker, pitting Howard against the oppressive, systemic power hierarchies of the City itself.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.41 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.