درآمد بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل
یحیی رحیمی

وارزون موبایل در چهار روز به درآمد 1.4 میلیون دلار دست یافت

یحیی رحیمی 8 فروردین 1403 بدون دیدگاه
75 بازدید

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به‌عنوان تازه‌ترین بازی بتل رویال در دسترس گیمرهای جهانی قرار گرفته است. این بازی سعی می‌کند تا تجربه مشابه Warzone را برای گوشی‌های هوشمند ارائه دهد. گزارش مالی تازه‌ای نشان می‌دهد که بازی Call of Duty Warzone Mobile در چهار روز ابتدایی پس از عرضه، موفق به کسب 1.4 میلیون دلار درآمد شده است و گیمرهای زیادی همان ابتدای کار، برای خرید بتل پس و آیتم‌های مختلف هزینه کرده‌اند.

بازی وارزون موبایل در طی چند روز اخیر، امتیازها و نظرات منفی متعددی دریافت کرده است. مشکلات این بازی باعث شد تا امتیاز آن در گوگل پلی به زیر 2 از 5 افت کند، اما انتقادهای جلوی کسب درآمد را نگرفته است. وب‌سایت پاکت‌گیمر که در حوزه موبایل فعالیت می‌کند، اعلام کرد که بازی Warzone Mobile به درآمد 1.4 میلیون دلار در چهار روز ابتدایی پس از عرضه دست یافته است. اکتیویژن توانسته یک بازی تجاری موفق دیگر را منتشر کند که به منبع درآمد مهمی برای آنها تبدیل خواهد شد.

درآمد کل این بازی بتل رویال موبایل طبق گزارش جدید حدود 1.6 میلیون دلار بوده است. بیشتر درآمد از سوی گیمرهای آمریکایی کسب شده است. سهم آمریکایی‌ها از درآمد وارزون موبایل در روزهای پس از عرضه حدود پنجاه درصد است. اکتیویژن در گزارش مالی سه‌ماهه پیشین اعلام کرد که چهل درصد درآمد آنها از بازار موبایل تأمین می‌شود و این سهم با عرضه بازی جدید باید افزایش پیدا کند.

درآمد بازی کالاف دیوتی وارزون موبایلدرآمد بازی وارزون موبایل

اگرچه بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به درآمد مناسبی در روزهای اول دست یافته، اما عملکرد آن در مقایسه با رقبا و دیگر بازی‌های اکتیویژن مناسب نیست. بازی کالاف دیوتی موبایل که دیگر اثر رایگان اکتیویژن به‌حساب می‌آید، حدود 4.2 میلیون دلار درآمد در طی چهار روز آغازین کسب کرد. به عبارت دیگر درآمد این بازی، سه برابر وارزون موبایل است. از آنجایی که هر دو بازی مربوط به اکتیویژن هستند، سود خوبی عاید این شرکت در درازمدت خواهد شد.

پشتیبانی از بازی وارزون موبایل تازه آغاز شده است. این بازی علاوه بر حالت بتل رویال، بخش چندنفره یا تیمی هم دارد و به‌نوعی تمامی مودهای مهم مجموعه کالاف دیوتی را در خود جا داده است. هر دو بازی موبایل این مجموعه پرطرفدار هستند و اکتیویژن قول داده که برای سال‌ها از آنها پشتیبانی کند. فیل اسپنسر، مدیر مایکروسافت گیمینگ معتقد است که آنها باید حضور گرم‌تری در حوزه موبایل داشته باشند و بازی‌هایی مانند Warzone Mobile تکثیر پیدا خواهند کرد.

مشکلات وارزون موبایل همچنان پابرجا است و قرار است آپدیت‌های پی‌در‌پی برای رفع آنها منتشر شود. این بازی البته نیازمند گوشی‌های قدرتمند است و گرافیک و گیم پلی امروزی‌تری نسبت به کالاف دیوتی موبایل ارائه می‌دهد. تجربه شما از این بازی چطور بود؟ آیا وارزون موبایل می‌تواند جایگزین بازی قبلی شود؟

منبع:‌ Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.