علی رحمانیان

بازی Crash Bandicoot 4 به کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی می‌آید

علی رحمانیان 22 بهمن 1399 بدون دیدگاه
949 بازدید

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که اسمی از شخصیت محبوب دنیای بازی‌های ویدئویی یعنی Crash نشنیده باشد. عنوان‌های خاطره‌انگیز و جذاب Crash از آن دسته بازی‌هایی‌اند که بیشتر ما با آن‌ها بزرگ‌شده‌ایم و به معنای واقعی کلمه، نوستالژیک هستند. پس از انتشار یک بازی امروزی این سری عنوان Crash Bandicoot 4 It’s About Time برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سال گذشته، همه‌ی گیمرها هیجان‌زده بودند که بار دیگر با کراش و دوستانش، به ماجراجویی بپردازند؛ حال خبر خوش این است که این بازی در آینده‌ای نزدیک برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های جدید هم منتشر می‌شود.

Crash Bandicoot 4

طبق اطلاعاتی که از شرکت اکتیویژن دریافت شده، بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time در تاریخ 12 مارس (22 اسفند سال جاری) برای سوییچ و کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌شود؛ تاریخ دقیق عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی هنوز اعلام‌نشده اما همین‌قدر می‌دانیم که آن‌هم در سال جاری و از طریق فروشگاه Battle.net در دسترس خریداران خواهد بود. دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5 و Xbox Series X/S می‌توانند با رزولوشن 4K، فریم ریت 60، صدای سه‌بعدی و زمان لودینگ کمتر به تجربه‌ی بازی بپردازند. کسانی که Crash Bandicoot 4 It’s About Time را قبلاً برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کرده بودند، بدون نیاز به پرداخت مجدد می‌توانند از آپدیت‌های جدید توسعه‌دهندگان استفاده کنند و همچنین پیشرفت‌های خود را به کنسول‌های جدید انتقال دهند.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time باقیمت $59.99 برای PS5 و Xbox Series X/S و $39.99 برای سوییچ قابل خریداری خواهد بود. دارندگان رایانه‌های شخصی نیز هم‌اکنون می‌توانند بازی را باقیمت $39.99 از فروشگاه Battle.net پیش‌خرید کنند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.