Call-of-Duty-Black-Ops-Cold-War-Key-Art
یحیی رحیمی

نسخه PC بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War در انحصار Battle.net خواهد بود

یحیی رحیمی 3 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,176 بازدید

بعد از ماه ها شایعه و گمانه زنی، بالاخره بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War معرفی شد. این بازی به دهه 60 میلادی و زمان جنگ سرد سفر خواهد کرد و وقایع واقعی را با خیال پردازی تلفیق خواهد کرد. هنوز داستان و بخش های مختلف بازی معرفی نشده است و قرار است هفته آینده اطلاعات بیشتری دریافت کنیم. امروز جزئیات تازه ای از نسخه PC بازی منتشر شده است.

بر اساس توییت جدید Charlie INTEL، کمپانی اکتیویژن اخیرا ایمیل های مختلفی را به منظور دعوت طرفداران به استریم معرفی کامل بازی منتشر کرده است. بر اساس مفاد آن ایمیل ها، نسخه PC بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War در انحصار لانچر Battle.net خواهد بود که مربوط به بلیزارد است. با توجه به اینکه Modern Warfare و نسخه های پیشین هم در انحصار همین لانچر قرار داشتند، این خبر عجیب نخواهد بود و مطمئنا تصمیم از پیش تعیین شده ای برای همه است.

در خبر دیگری تایید شده است که نسخه پی سی بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War توسط استودیو Beenox در حالت توسعه است و بخشی از کار به آن‌ها تعلق گرفته است. این استودیو روی ریمستر بخش داستانی بازی Modern Warfare 2 هم کار کرده است و البته نسخه های پی سی بازی Black Ops 4 و Modern Warfare را هم توسعه داده است و کاملا با روند توسعه آشنایی دارد.

شایعاتی از وجود بخش بتل رویال مخصوص منتشر شده اما قرار است Warzone در نسخه جدید بلک آپس حاضر باشد و این بازی تا چند سال تحت چتر حمایتی اکتیویژن خواهد بود. قرار است معرفی کامل بازی در روز 26 اوت میلادی برابر با 5 شهریور انجام گیرد. منتظر اعلام زمان دقیق معرفی بازی باشید. نظر شما در مورد انحصار نسخه پی سی بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.