PlayerUnknowns-Battlegrounds
یحیی رحیمی

کمپانی Activision به محبوبیت نبردهای Battle Royale کاملاً آگاه است

یحیی رحیمی 24 اسفند 1396 بدون دیدگاه
640 بازدید

Activision همیشه کمپانی بوده است که با اعمال تصمیم‌گیری‌های جدید و افزودن بخش‌های نو به بازی‌های خود، توانسته طرفداران خود را بیشتر کند و انتقادات کمی را در مورد سرویس‌های خود دریافت کرده است. برای مثال می‌توانید به بازی Guitar Hero نگاه بیندازید. گزارش‌هایی اخیراً منتشرشده است که حاکی از علاقه‌مندی Activision به نبردهای Battle Royale است و همچنین این کمپانی به‌خوبی از موفقیت‌های به‌دست‌آمده بازی‌های دیگر آگاه است.

یکی از خبرنگاران Dow Jones، در گفتگو با یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاران کمپانی به نام Oppenheimer در این مورد سؤال کرده است و آن‌ها در پاسخ به او بیان کرده‌اند که از سود نبردهای Battle Royale آگاه هستند و همچنین مدیران Activision به سرمایه‌گذاران گفته‌اند که کمپانی آن‌ها سرعت جذب طرفداران بیشتری دارد و در صورت عملی کردن آن، بازیکنان بیشتری را می‌تواند جذب کنند.

آخرین بخش از گزارش Sarah Needleman قابل‌توجه است و خبر از آن دارد که Activision قدم‌هایی را برای ورود به این ژانر برداشته است و مایل به رقابت با بازی‌هایی همچون Fortnite: Battle Royale و PUBG است. Activision در حال سپری کردن فصل کاری شلوغی است و برنامه‌هایی همچون انتشار DLC، آپدیت‌های بخش چندنفره و ریز تراکنش‌ها به‌تنهایی برنامه کاری این کمپانی را سنگین کرده است. احتمال می‌رود که نبردهای Battle Royale به‌عنوان یک اسپین آف و نسخه جداگانه از بازی منتشر شود.

تنها Activision نیست که به دنبال استفاده از Battle Royale است و بازی‌هایی همچون Fear the Wolves، The Darwin Project و Paladins نیز این نوع نبرد را در توسعه بازی خود به کار گرفته‌اند. همچنین شایعاتی حاکی بر استفاده Red Dead Redemption 2 نیز از این نوع نبردها وجود دارد. نسخه جدید شوتر Call of Duty به نام Black Ops 4 دوازدهم اکتبر امسال منتشر خواهد شد و باید دید که آیا این نوع نبردها در این بازی استفاده خواهد شد یا خیر.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.